Archief - OTHER: site neef

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sparky

Legacy Member
heb vorig jaar site voor men neef gemaakt
en heb layout nu wa veranderd.

Als er iets storend aan is volgens jullie kank poging doen tot wegwerken:)

www.dieteru.be

Gamefactor

Legacy Member
Kleurencombinatie vind ik niet zo mooi met dat flashy geel. Ook je woordjes in je menu lijken er precies vanonder uit te gaan. Let wel op dat je layout ook in FF hetzelfde is want hier is je tabelrand wel anders...

Sparky

Legacy Member
mja kmoet er wa geel in steke omda da de kleur van de ploeg is...

Bertold

Legacy Member
ja maar moet dat daarom zo'n fel geel zijn? :s tisecht nie mooi met die kleur en idd u menu is nie in orde en kvind dat uw tekst er niet zo mooi opstaat, mss een ander lettertype zoeken
Verder stelt u banner ook niet veel voor ...

.kw

Legacy Member
Het is even boertig als de sport.

Veel typische beginnersfouten ook. Lees eens een paar tutorials over webdesign of koop een boek of zo.

Bram

Legacy Member
nog klein dinsgke: uwen css ook aanpassen aan uw links, nu blijven die gewoon int standaard blauw staan, meet standaard streepke, int standaard times new roman...

yaris

Legacy Member
.kw zei:
Het is even boertig als de sport.

Veel typische beginnersfouten ook. Lees eens een paar tutorials over webdesign of koop een boek of zo.

Moet dat nu zon opmerking, en ipv te zeggen beginnersfouten geef wat opbouwende kritiek of zwijgt gewoon "BOER" .

.kw

Legacy Member
yaris zei:
Moet dat nu zon opmerking, en ipv te zeggen beginnersfouten geef wat opbouwende kritiek of zwijgt gewoon "BOER" .

:offtopic: Sorry, maar dit soort onbeschoftheden vergen een repliek.

Owla owla, rustig, kalm :naughty:

Het is voor niets nodig om mij uit te maken, ja uit te maken, voor boer. Als ik hem niet op fouten mag wijzen, moet hij het hier maar niet zetten. Maar soit, beginnersfouten zijn geen fouten blijkbaar. Beginnersfouten vind je nochtans op elke website over webdesign, mét tips en oplossingen erbij om die niet meer te maken.

Trouwens, jouw opmerking is (ook - dit laat ik in het midden -) weinig relevant hier. Met dat persoonlijk opvatten altijd. Ik heb ook nog zulke misbaksels gemaakt en de sites die ik maak zijn ook nog altijd niet perfect. Maar ik kan er ten minste mee leven.

Bertold

Legacy Member
hm kweet nie of het een bug is maar als ge lang op uw flash buttons blijft staat dan blijven die fel geel en worden ze niet opnieuw dof

mss is dat de bedoeling keb geen idee

reach

Legacy Member
Je kleurenpalet is inderdaad zeer oppervlakkig, daar zou ik toch nog eens over nadenken. Gebruik eventueel wat tinten, ik zie daar ook donker oranje en zwart in je outfit zitten, misschien valt hiermee iets te doen?

De layout opzich komt heel onafgewerkt en slordig over. Met zo'n header jaag je gewoon de mensen van je site af. Hier zou je toch best iets meer tijd aan besteden. Ik zou zeker iets meer informatie dan enkel "dieter" hierin vermelden. En je eigen foto toch vervangen door een iets groter formaat van een hogere kwaliteit. En laat het niet overkomen dat "dieter" is gemaakt met paint, een deftig lettertype zou hier veel meer op zijn plaats zijn.
Qua content zou ik zeker en vast je tekst kleuren herzien en veranderen naar iets minder irritants. Wit, zwart of een grijstint. Ook de kleuren van al je hyperlinks staan nu in de standaard blauwe hyperlink kleur, verander deze ook zodat ze bij je kleurenpalet passen.
Onderaan stopt je website ook heel cru, ineens stoppen de verticale gele lijnen, op sommige paginas stopt je content tabel dan nog eens vroeger.

De tekst in je links in je navigatie bar staan allemaal geplakt tegen de onderste rand, zet deze beter centraal, beter leesbaar en oogt veel netter. De knop profiel staat blijkbaar ook niet op dezelfde lijn als de rest van je links, dat zijn allemaal zulke dingen die je website slordig doen overkomen.

Herwerk eens wat en post em dan nog eens

bRahms

Legacy Member
.kw zei:
:offtopic: Sorry, maar dit soort onbeschoftheden vergen een repliek.

Owla owla, rustig, kalm :naughty:

Het is voor niets nodig om mij uit te maken, ja uit te maken, voor boer. Als ik hem niet op fouten mag wijzen, moet hij het hier maar niet zetten. Maar soit, beginnersfouten zijn geen fouten blijkbaar. Beginnersfouten vind je nochtans op elke website over webdesign, mét tips en oplossingen erbij om die niet meer te maken.

Trouwens, jouw opmerking is (ook - dit laat ik in het midden -) weinig relevant hier. Met dat persoonlijk opvatten altijd. Ik heb ook nog zulke misbaksels gemaakt en de sites die ik maak zijn ook nog altijd niet perfect. Maar ik kan er ten minste mee leven.
PM aub ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan