Sparky
Legacy Member
heb vorig jaar site voor men neef gemaakt
en heb layout nu wa veranderd.
Als er iets storend aan is volgens jullie kank poging doen tot wegwerken
www.dieteru.be
en heb layout nu wa veranderd.
Als er iets storend aan is volgens jullie kank poging doen tot wegwerken

www.dieteru.be
tisecht nie mooi met die kleur en idd u menu is nie in orde en kvind dat uw tekst er niet zo mooi opstaat, mss een ander lettertype zoeken
