Archief - OTHER: POKER² onlineshop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exxhal

Legacy Member
Goed gevonden "pokerpoker" .:niceone:
Je moet er maar opkomen :D

Site oogt wel pro.

El_L4mor

Legacy Member
mooimooi, maar ik vind persoonlijk uw menu's een beetje te sober uitgevoerd...

keb u ook een pm gestuurd ivm google analytics ;)

Da_Luke

Legacy Member
Mooie site, 8/10! Mag er zeker zijn, alles zit goed in elkaar.

mobman

Legacy Member
Persoonlijk vind 'k dat hij nog iets zou moeten uitgewerkt worden... Wat er nu staat is al çava, maar het oogt nog wat te kaal.

OFFtopic: beste check krijgt gratis bellagio set? :p

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
als ik als outsider hier ook iets mag posten?
kvind het een ZEER goede site, enige wat mij opvalt is de "producten in de kijker" op de hoofdpagina zeeeeer goed lijken op de google ads.. of ben ik verkeerd?

Xavez

Legacy Member
Heel propere code, maar dan zijn we wel van je gewend :). Verder vind ik dat hij nét niet te spammy aandoet (maar dat komt ongetwijfeld door mijn vooroordelen die ik t.o.v. pokersites gekregen heb).

Dingen die ik grafisch nog zie:

* Login en Pass even lang maken
* Copyright notice zweeft er maar raar onder
* Login form voor het menu doet nogal raar aan. Grafisch misschien wel mooier, maar inhoudelijk niet de meest gelukkige keuze denk ik
* Geen hoofdletters op je menuheaders, maar wel op je menu-items voelt een beetje raar aan
* Misschien nog wat marge tussen de afbeeldingen en de rand rond de afbeeldingen? Padding dus? :)

Inhoud:
* Rare prijszetting: soms maak je er gewoon 130 van, soms 99,95. Niemand speelt graag met bedragen na de komma, zeker niet bij elektronische betalingen. Maak er dan ook gewoon €100 van. Het verschil om iemand te overhalen tussen 99,95 en 100 euro is echt marginaal klein :).
* Bij contact misschien nog een contactformuliertje maken?

Verder heel proper werk! Werd tijd dat er hier nog eens iets van deze kwaliteit gepost werd ;-).

frenzal

Legacy Member
Bedankt voor de opmerkingen Xazez (en de rest!) wordt zeker rekening mee gehouden

ivm de login/pass lengte, het is normaal de bedoeling dat de GO button gelijk staat met einde van de username veld maar ik zie dat dit in Firefox niet meer zo is

Met mijn prijzen ben ik idd nog een beetje aan het spelen, maar ik denk dat je gelijk hebt en het worden waarschijnlijk weer ronde prijzen.

en @firestone, het zijn google ads misschien door de tekstgrootte en breedte doet het je daaraan denken.. persoonlijk zie ik geen sterke gelijkenis

Bram

Legacy Member
zeer neat.

- ik vraag me af wat het zou geven, moest ge u prijzen in hetzelfde serif font zetten als uw header.
-winkelwagen mag voor mij bovenaan blijven, maar zoals gezegd, de login mss best idd onderaan
-kunt ge niet gewoon via css uw inputs een breedte meegeven? zodat ze dan even lang worden?
-als ge een item in u winkelwagentje hebt, staan er rechts 2 knopkes, + en -, ik wou eens zien wat die deden, dus hoopte ik op een hover title, maar kreeg <img... />. Foutje?

offtopic: alleen jammer dat ge goeikopere pokersets kunt vinden in de winkel, met evenveel chips...

frenzal

Legacy Member
jep, als je met dice chips tevreden bent kan je idd beter bij de blokker terecht

alt text fix ik later, tnx

Devastate

Legacy Member
mss is aan dat menu werken. de rest ziet er wel strak uit. i like :D

frenzal

Legacy Member
offtopic:
vooral mooier :) geluid/gevoel van de chips zijn in het algemeen ook beter, stacken beter etc.. maar anderen kan dit weer niks schelen

adrianhates

Legacy Member
misschien bij het inlog formpje een link zetten om je te registeren? nu verwacht ik precies of ik al een account moet hebben...

frenzal

Legacy Member
een terechte opmerking, paar mensen hebben ondertussen hetzelfde gevraagd :)
er wordt pas gevraagd om te registeren bij "checkout" tot je iets gaat kopen heeft het eigenlijk geen zin om al een account te maken, maar dit kan ik beter iets duidelijker maken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan