Obliv`
Legacy Member
Er werd mij gevraagd om een site te maken voor de lokale kroegentocht.
Na een gesprek met de opdrachtgeven ben ik tot dit gekomen.
Hij is zo goed als af enkel het scrollscriptje in FF werkt hier nog niet.
De site is xhtml 1.0 transitional valid, css valid en rss valid
De rss is eigelijk wel overbodig, maar kheb die erin gestoken om de kennis wat uit te breiden.
Hij is gemaakt in asp (vbscript) met een ms access database.
Bijhorend cms voor de beheerder.
Alles is zo simpel mogelijk gehouden, zodat de grootste idioot er wel met overweg kan
Hij is past ook in een resolutie van 800*600 zonder horizontale scrollbar.
Wrs hebben wel enkele mensen van de doelgroep deze res.
Op hogere resoluties als 1027*768 kan het lettertype wel wat te klein lijken, maar hoogstwaarschijnlijk surft slechts 0.5% van de doelgroep op deze resolutie.
Graag jullie mening en opbouwende kritiek gevraagd.
http://www.kfcbevel.be/kroegentocht/index.asp?p=home
Na een gesprek met de opdrachtgeven ben ik tot dit gekomen.
Hij is zo goed als af enkel het scrollscriptje in FF werkt hier nog niet.
De site is xhtml 1.0 transitional valid, css valid en rss valid
De rss is eigelijk wel overbodig, maar kheb die erin gestoken om de kennis wat uit te breiden.
Hij is gemaakt in asp (vbscript) met een ms access database.
Bijhorend cms voor de beheerder.
Alles is zo simpel mogelijk gehouden, zodat de grootste idioot er wel met overweg kan

Hij is past ook in een resolutie van 800*600 zonder horizontale scrollbar.
Wrs hebben wel enkele mensen van de doelgroep deze res.
Op hogere resoluties als 1027*768 kan het lettertype wel wat te klein lijken, maar hoogstwaarschijnlijk surft slechts 0.5% van de doelgroep op deze resolutie.
Graag jullie mening en opbouwende kritiek gevraagd.
http://www.kfcbevel.be/kroegentocht/index.asp?p=home


