joyraider
Legacy Member
Hidiho 
Voor school moesten we een case maken; een site over onszelf, aan de hand van een metafoor. Ik heb gekozen voor het concept "joyradio", en heb uiteindelijk een geheel in elkaar gekregen. Wel even een waarschuwing: de site werkt absoluut NIET in internet explorer. Waarom? Ik heb met PNG-afbeeldingen gewerkt, en floatende div's zijn ook niet de beste kant van IE
Hij is al ingediend, maar toch nog even hier tonen:
http://cmdstud.khlim.be/~rvanderven/cases/case1.1

Voor school moesten we een case maken; een site over onszelf, aan de hand van een metafoor. Ik heb gekozen voor het concept "joyradio", en heb uiteindelijk een geheel in elkaar gekregen. Wel even een waarschuwing: de site werkt absoluut NIET in internet explorer. Waarom? Ik heb met PNG-afbeeldingen gewerkt, en floatende div's zijn ook niet de beste kant van IE

Hij is al ingediend, maar toch nog even hier tonen:
http://cmdstud.khlim.be/~rvanderven/cases/case1.1

