Archief - OTHER: Jeugdbeweging KSA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Infinity-

Legacy Member
Hallo,

Graag jouw mening over deze website voor een jeugdbeweging. Het is de eerste site die ik codeer in xhtml&css, dus ik weet niet of ik goed zit met m'n code. Sommige pagina's zijn nog niet af, die breng ik de komende dagen in orde als ik de juiste info heb. Anyway, shoot :)

url: http://ksatongerlo.org/site/

Alvast bedankt!

-Infinity-

Legacy Member
Goed idee van die foto's, en van gastenboek weet ik.. straks eens naar zien :)

Thx voor commentaar.

Vintage Hifi

Legacy Member
Gewoon, in orde. Meer heb ik er niet over te zeggen. Eens positief zijn mag ook wel eens é ;)

Obliv`

Legacy Member
het enige wat ik kan opmerken is dat het laatste navigatie item 'gastenboek' niet gelijk staat met het de rechtse border van de contentbox, idem langs links voor het item nieuws (1px te ver naar rechts ;))

voor de rest is hij heel goed bij mij. zeer propere code
gewoon goed werk! :)

-Infinity-

Legacy Member
Inderdaad Obliv, ik heb het ook al opgemerkt, maar ik vind de oorzaak niet. Volgens mij is het gewoon omdat het menu listed is, en dat er standaard 1px links is. Ik vind het ook vervelend, als iemand de oorzaak weet mag die het altijd zeggen :)

Lo_fi

Legacy Member
Mag ik het niet zo heel speciaal vinden? Het is niet slecht gemaakt (codewise) maar het is allemaal een beetje flets en misschien te eenvoudig..rechtlijnig.

Ik vind de sfeer van een 'zondagnamiddag bij vrienden' er niet in terug. Jeugdbeweging is toch rollen in het gras, kapotte knieën, lopen en springen tot je erbij neervalt, droppings, hutten bouwen, in een tent slapen ..?

-Infinity-

Legacy Member
Het was ook niet echt de bedoeling om het speciaal te maken, maar om het eenvoudig te houden. Binnenkort komt er een hele hoop informatie op over de KSA, en het is de bedoeling dat de mensen het snel terug vinden. Ik heb in het verleden genoeg klachten gehad dat ze iets niet snel genoeg terug vonden. Het is ook moeilijk om zo'n sfeertje te wekken in een website, ik ben immers geen echte grafische held :) Maar ik kan me perfect terug vinden in jouw mening.

-Infinity-

Legacy Member
Obliv` zei:
het enige wat ik kan opmerken is dat het laatste navigatie item 'gastenboek' niet gelijk staat met het de rechtse border van de contentbox, idem langs links voor het item nieuws (1px te ver naar rechts ;))

Niemand die dit kan oplossen.. ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan