Archief - OTHER: html, vriendengroep (P.I.M.P.'s) site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Enzo

Legacy Member
Hallo,

Ik weet dat de site nie bepaald 'professioneel' is maar dat ben ik ook nie :p
Ik wil gewoon is mijn site(je) laten zien en uldere commentaar en vooral tips/ideeën horen.

Het is dus de site van onze vriendenkring en vroeger (2 maand lang :applause: ) een kleine cs-clan van 6 man ofzo (omda we allemaal in dezelfde klas zate)


(ik heb al een .tk link ma da is ambetant me die reclame en pop-ups dus ik heb de webspace link gepost, als ge perse de .tk link wilt: zie mijn sig.)

GR€€TZ, Enzo

polleke

Legacy Member
bij faq ofzo, een telenetwebspace is geen 50gb maar 50meg groot.
voor de rest ja, een typische eerste website. kijk het net wat rond op zoek naar mooie designs, en probeer dan iets. wil het zeker niet afbreken ze!

Quilombo

Legacy Member
lettertype te groot
enjah wat werken aan design eh, maak mss knoppen ipv gewoon links (links met borders en bgcolor heeft ook een knopeffect ;p)

Enzo

Legacy Member
Quilombo zei:
lettertype te groot
enjah wat werken aan design eh, maak mss knoppen ipv gewoon links (links met borders en bgcolor heeft ook een knopeffect ;p)
Ja van da leetertype, ik heb een resolutie van 1280 op 1024 pix en dan lijkt da goe ma 'k heb de site juist op de pc opt school gezien (1024 op 678) en daar lijkt het idd te groot dus da ga'k sebiet is aanpasse.

En van die 50gb=50mb, foutje :p ga'k ook sebiet aanpasse.

dahousecatfelix

Legacy Member
uw "banner" vanboven (die 2 pictures) steken echt tegen ze zijn veel te groot.
Maak er liever 1 picture van.

Enzo

Legacy Member
dahousecatfelix zei:
uw "banner" vanboven (die 2 pictures) steken echt tegen ze zijn veel te groot.
Maak er liever 1 picture van.
allebei neon ofwa? of allebei me die $ ?

Enzo

Legacy Member
't Was vroeger een Word site :p maar nu heb'k die omgezet naar html en da neon, da vind'k wel kewl omda da zo ewa, eu . . ., tuning-achtig is.
Ma da ze te groot zijn daar kan'k in kome, op 1280x1024 valt da mee maar op 1024x768 (en op 800x600 zeker) zijn die te groot, dus die ga'k nog verkleine.

Da Turtle

Legacy Member
verdwijnende navigatie = :naughty:, en niet alleen naughty maar ook ambetand :p. Dan moet je iedere keer op vorige klikken om naar een andere pagina te gaan.

Enzo

Legacy Member
Da Turtle zei:
verdwijnende navigatie = :naughty:, en niet alleen naughty maar ook ambetand :p. Dan moet je iedere keer op vorige klikken om naar een andere pagina te gaan.
Naughty :wtf:
En ik zal bovenaan of links nog een frame maken me de pagina's in ma 'kem nie veel tijd gehad de laatste dagen door 't school, maar nu is't weekend dus 'k zal daar (over)morge is nar zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan