Enzo
Legacy Member
Hallo,
Ik weet dat de site nie bepaald 'professioneel' is maar dat ben ik ook nie
Ik wil gewoon is mijn site(je) laten zien en uldere commentaar en vooral tips/ideeën horen.
Het is dus de site van onze vriendenkring en vroeger (2 maand lang :applause: ) een kleine cs-clan van 6 man ofzo (omda we allemaal in dezelfde klas zate)
(ik heb al een .tk link ma da is ambetant me die reclame en pop-ups dus ik heb de webspace link gepost, als ge perse de .tk link wilt: zie mijn sig.)
GR€€TZ, Enzo
Ik weet dat de site nie bepaald 'professioneel' is maar dat ben ik ook nie
Ik wil gewoon is mijn site(je) laten zien en uldere commentaar en vooral tips/ideeën horen.
Het is dus de site van onze vriendenkring en vroeger (2 maand lang :applause: ) een kleine cs-clan van 6 man ofzo (omda we allemaal in dezelfde klas zate)
(ik heb al een .tk link ma da is ambetant me die reclame en pop-ups dus ik heb de webspace link gepost, als ge perse de .tk link wilt: zie mijn sig.)
GR€€TZ, Enzo