EclipX
Legacy Member
Hallo,
Dit is een website dat ik vroeger hier eens bij layout's had gezet.
Ondertussen is deze website volledig kant & klaar.
Dus ik vraag jullie nu, wat je vind van (tekst, code, gfx, etc.)
't Is de website van een bedrijf waar ik bij werk en webmaster ben, 't gaat over Computers
Groetjes
http://www.deno.be
Dit is een website dat ik vroeger hier eens bij layout's had gezet.
Ondertussen is deze website volledig kant & klaar.
Dus ik vraag jullie nu, wat je vind van (tekst, code, gfx, etc.)
't Is de website van een bedrijf waar ik bij werk en webmaster ben, 't gaat over Computers

Groetjes
http://www.deno.be
