Dj Aero
Legacy Member
Ik ben dus nog altijd aan dezelfde site bezig
Nu zit ik met het volgende probleem. Ik gebruik dus filezilla om te uploaden. Lokaal werkt de website prima in IE en Firefox. Als ik ze nu upload naar mijn telenet webruimte is hij helemaal fucked up. De bestand grootte van de bestanden is telkens ook kleiner. Er zit javascript in, ondersteunt telenet webruimte misschien geen javascript?
iemand een verklaring?
Nu zit ik met het volgende probleem. Ik gebruik dus filezilla om te uploaden. Lokaal werkt de website prima in IE en Firefox. Als ik ze nu upload naar mijn telenet webruimte is hij helemaal fucked up. De bestand grootte van de bestanden is telkens ook kleiner. Er zit javascript in, ondersteunt telenet webruimte misschien geen javascript?iemand een verklaring?