legerguy
Legacy Member
Hoi,
Ik ben al een geruime tijd bezig met een Online Radio station op te bouwen. Uitzenden doe ik nog niet, maar aan de site is wel al hard gewerkt.
Nu wil ik even jullie mening weten over de website. Ik heb nooit lessen gevolgd in design/HTML/PHP/CSS ext..., dus alle opbouwende kritiek is steeds welkom
. Ook besef ik dat op het SEO-Gebied er nog mag aan gewerkt worden. Ook op netheid van sommige code's (en DIV's) zal er ongetwijfeld ook wat fout zijn.
Over de layout mag je ook een woordje kwijt. Zelf heb ik over de background zwaar men twijfels (ik vind het persoonlijk net iets te veel).
De website vind je op Radio Zuta | Home
EDIT: ik zie net dat in IE er fouten zijn (vooral op de homepage).
Ik ben al een geruime tijd bezig met een Online Radio station op te bouwen. Uitzenden doe ik nog niet, maar aan de site is wel al hard gewerkt.
Nu wil ik even jullie mening weten over de website. Ik heb nooit lessen gevolgd in design/HTML/PHP/CSS ext..., dus alle opbouwende kritiek is steeds welkom
. Ook besef ik dat op het SEO-Gebied er nog mag aan gewerkt worden. Ook op netheid van sommige code's (en DIV's) zal er ongetwijfeld ook wat fout zijn.Over de layout mag je ook een woordje kwijt. Zelf heb ik over de background zwaar men twijfels (ik vind het persoonlijk net iets te veel).
De website vind je op Radio Zuta | Home
EDIT: ik zie net dat in IE er fouten zijn (vooral op de homepage).