Archief - nieuwe website

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dimio111

Legacy Member
ik en men maat hebben net een airsoft vereneging opgestart.
nu willen we ook een website.
kan iemand me ff verder helpen?
kan die gratis en zo niet willen we wel tot 15€/maand gaan.
heel belangrijk is dat er een forum moet op komen en veel foto's.
in websites maken ben ik een complete noob, maar algemene kennis van pc's valt heel erg goe mee :p
wss komt deze vraag vrij veel ma gelieve toch gwn te antw?
thx

blackrabbit

Legacy Member
Je bekijkt het een beetje verkeerd denk ik ;)

Investeer 1x in een deftige website (je kan hier wel iemand vinden voor 100-150EUR, je website klinkt bovendien niet zo complicated).
Vanaf dan ben je gesettled en kom je met ~5EUR per maand (hosting) toe.


Nog goedkoper (maar daarom niet slechter/beter): drupal/joomla systeem opzetten. Daar vind je hier en via google ook wel veel info over

j design

Legacy Member
Je kan in de topic over hosts meer lezen waar je best je website plaatst.
Volgens mij one.com Heel veel voor weinig geld en superservice.

Als je niet te professioneel wil gaan kan je mss voor een phpBB3 formum kiezen.
Mist een beetje advertenties is dit wel een behoorlijk goed forum. (kan ook betaald)
Je kan alles eenvoudig aanpassen en is gemakkelijk aan te maken.

Maar zoals hierboven kies je best voor een op maat gemaakte website, het is een startbudget maar je bent zeker dat je iets degelijks hebt.
Dus ipv de 15eu hosting ga je naar 5(of minder) en dan heb je 10eu per maand over, die heb je dan voor je website :)

Novaweb

Legacy Member
Beste,

Ik kan u wellicht helpen.

Ik heb je zonet een e-mail gestuurd.

Dennis

UnD3RD0G

Legacy Member
==H== zei:
www.teamtex.be
zelf gemaakt
37eurokes per jaar...

niet slecht bedoeld, maar je ziet het er ook aan...

ik vind het nog altijd jammer dat over websites gesproken word van 100-150 euro...
en het web maar gevuld blijft met afgrijselijke websites :)

Novaweb

Legacy Member
Als je zo'n website professioneel moet laten maken door een bedrijf ben je hoog xxx € kwijt. Mede daarom dat mensen dit best via via willen laten doen voor een lager tarief, maar hier daalt de kwaliteit ook.

Een goed vb is bv kapaza zie maar eens bij jobs , 100 - 300 € voor een website en gebruiken zelf een template en de portfolio items die ze gebruiken zien er niet uit.

Je kan beter een beetje investeren en dan heb je een deftige website
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan