j design
Legacy Member
Eigelijk zou er een prefix php/mysql moeten zijn 
Ik ben een nieuwssysteem met reacties aan het maken met php/mysql.
Mijn probleem is dat ik geen gepaste 'log in' vind.
Kan je op deze manier niet alles 'stelen' om dan al dan niet te misbruiken?
Ik ben ook op zoek naar een login voor naar het cms te gaan.
Weet hier iemand een goeie oplossing voor.
Het is vooral de bedoeling als ze de bron bekijken geen pw en users kunnen zien.
Als ik nu heel dom overkom sorry maar ik heb niet echt ervaring met dit.
edit: Als er een mod dit lees, in de titel login bijzetten aub. Sorry

Ik ben een nieuwssysteem met reacties aan het maken met php/mysql.
Mijn probleem is dat ik geen gepaste 'log in' vind.
Kan je op deze manier niet alles 'stelen' om dan al dan niet te misbruiken?
Code:
$user = "je_database_username";
$pass = "je_database_paswoord";
$host = "localhost";
$dbdb = "je_database_naam";
if (!mysql_select_db($dbdb, mysql_connect($host, $user, $pass)))
{
echo "Kan geen verbinding maken met de database.";
exit();
}
unset($user);
unset($pass);
unset($host);
unset($dbdb);
Ik ben ook op zoek naar een login voor naar het cms te gaan.
Weet hier iemand een goeie oplossing voor.
Het is vooral de bedoeling als ze de bron bekijken geen pw en users kunnen zien.
Als ik nu heel dom overkom sorry maar ik heb niet echt ervaring met dit.
edit: Als er een mod dit lees, in de titel login bijzetten aub. Sorry