Skizzy
Legacy Member
Hello,
even kort de situatie schetsen:
Ik moet een opdracht voor school maken: een 3O seconden durend filmpje over iemand uit mijn klas. Ik wil in dit filmpje de eerste 15 sec volgens het principe van een animatiefilmpje maken, dus met verschillende getekende frames werken.
De laatste 15 seconden bestaat uit verschillende gefilmde stukjes.
Nu zoek ik dus een geschikt programma waarmee ik zowel frame per frame kan editen als met videobeelden.
Ook had ik nog een vraagje: Hoeveel fps moet een tekenfilm hebben om vloeiend genoeg te verlopen? Mijn docent zei min. 8fps, dus ik dacht aan 12fps. Is dat genoeg.
Ik richt mijn vraag hier waarschijnlijk vooral aan Dresse, aangezien hij er het meeste ervaring mee heeft.
Greets
even kort de situatie schetsen:
Ik moet een opdracht voor school maken: een 3O seconden durend filmpje over iemand uit mijn klas. Ik wil in dit filmpje de eerste 15 sec volgens het principe van een animatiefilmpje maken, dus met verschillende getekende frames werken.
De laatste 15 seconden bestaat uit verschillende gefilmde stukjes.
Nu zoek ik dus een geschikt programma waarmee ik zowel frame per frame kan editen als met videobeelden.
Ook had ik nog een vraagje: Hoeveel fps moet een tekenfilm hebben om vloeiend genoeg te verlopen? Mijn docent zei min. 8fps, dus ik dacht aan 12fps. Is dat genoeg.
Ik richt mijn vraag hier waarschijnlijk vooral aan Dresse, aangezien hij er het meeste ervaring mee heeft.
Greets
. Iemand misschien een goedkope oplossing?