jeroenvdd
Legacy Member
hey beste web kenners,
ik ben nu al een tijdje aan het knutsellen aan een vernieuwde versie van de webstek van 'onze voetbal'.
Nu ik wou het allemaal mooi doen divjes hier divjes daar mooie ccs enzo en ik dacht klaar te zijn. Helaas niet dus, aangezien mijn browser firefox is ben ik ,inderdaad, niet echt een IE fan dus controleerde ik af en toe eens met IE 7 of 8 nu zag ik nog wel wat foutjes maar niets on overkomelijk, tot nu.
een persoon die me een beetje helpt (lees: kijkt en zegt wat hij er van denkt) melde me het volgende: " op onze computers op ons werk draaien we nog windows 2000 met IE 6 en daar zie ik het menu niet eens. "
ik dacht dat dit geen probleem was maar blijkbaar wordt deze browser nog door veel 'werkende' mensen gebruikt does moet de site aangepast worden.
dit is het voorloopige adres: FC Bonanza - Lierde
indien je zelf niet meer over IE 6 beschikt en geen enkel controle medium zou hebben: Test your web design in different browsers - Browsershots doet het voor u
kan iemand me hier uit de sloot trekken?
met vriendelijke groet
ik ben nu al een tijdje aan het knutsellen aan een vernieuwde versie van de webstek van 'onze voetbal'.
Nu ik wou het allemaal mooi doen divjes hier divjes daar mooie ccs enzo en ik dacht klaar te zijn. Helaas niet dus, aangezien mijn browser firefox is ben ik ,inderdaad, niet echt een IE fan dus controleerde ik af en toe eens met IE 7 of 8 nu zag ik nog wel wat foutjes maar niets on overkomelijk, tot nu.
een persoon die me een beetje helpt (lees: kijkt en zegt wat hij er van denkt) melde me het volgende: " op onze computers op ons werk draaien we nog windows 2000 met IE 6 en daar zie ik het menu niet eens. "
ik dacht dat dit geen probleem was maar blijkbaar wordt deze browser nog door veel 'werkende' mensen gebruikt does moet de site aangepast worden.
dit is het voorloopige adres: FC Bonanza - Lierde
indien je zelf niet meer over IE 6 beschikt en geen enkel controle medium zou hebben: Test your web design in different browsers - Browsershots doet het voor u

kan iemand me hier uit de sloot trekken?
met vriendelijke groet
