jethroeetvelde
Legacy Member
We moeten als progrommeerproject een maze maken in c.
We zullen waarschijnlijk later nog wel problemen hebben maar nu zit ik met het volgende: de besturing moet met de pijltjestoetsen maar hoe kan je deze laten inlezen. Tot nu werkt het met zqsd gevolgd door een enter en dit moet dus veranderen.
We zullen waarschijnlijk later nog wel problemen hebben maar nu zit ik met het volgende: de besturing moet met de pijltjestoetsen maar hoe kan je deze laten inlezen. Tot nu werkt het met zqsd gevolgd door een enter en dit moet dus veranderen.

