Archief - massage site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GregoryCo

Legacy Member
Tot nu toe heb ik 1 pagina'tje om de layout te tonen. Maar eigenlijk zou ik jullie willen vragen of de afbeeldingen bij jullie traag laden en of alles op zijn plaats staat. Menu moet er ook nog op natuurlijk, maar ik zou niet weten waar ik hem moet zetten. Wat raden jullie mij aan rekeninghoudend met het feit dat het menu moet kunnen uitschuiven, mss zelfst 2 keer.
De afbeeldingen zijn PNG's btw, het enigste dat op wat trekt. En ivm die bug in IE6 van doorzichtigheid die niet wordt ondersteund, ik heb via iemand hier op 9lives al een fix gevonden.
IMAGINE

edit: hmm blijkbaar werkt die fix niet op die pagina, het ging wel met een andere pagina

Desperatozz

Legacy Member
doorzichtigheid altijd met gif doen ... anders gaat ge zeker op school-pc's en dergelijke problemen hebben

en de layout ... veel layout is er nog niet ;)
maar wat er is trekt ook op niet veel

punt 1: respecteer de kleuren van het bedrijf
bordeaux, roze, lichter roze ... dat kan al echt niet!

punt 2: het design: herbegin ...

b0rt

Legacy Member
Uw tekst loopt trouwens door uw foot in firefox op OS X.

Drop shadow zou ik direct wegdoen, idem met het wet floor-effect.

GregoryCo

Legacy Member
Imagine Life Energy

Site werd volledig veranderd. Graag jullie mening. (Enkel niet oordelen over de afbeeldingen en de gif (vlinder) op zich, ik weet dat zo'n gif not-done is op een website, maar de opdrachtgever wou dat persé...)
De intro wou ze ook...

Matti

Legacy Member
klik op de lotus? Eerste regel bij "usability"...Keep it simple & don't make me think!!
Met alle respect maar mensen op het internet zijn lui... hou het eenvoudig...niet iedereen weet wat een "lotus" is dus dan gaan mensen denken en...afhaken...
Voor de rest vind ik de site zwakjes:
de navigatie: zorg dat de button waarop je klikt donker kleurt en donker blijft als je op die specifieke pagina bent
Het design straalt weinig "rust" uit...wat je toch zou verwachten van een massage :)
Tip: installeer wordpress en maak een mooie massageblog/site met wordpress...Je bespaart je er een hoop miserie mee én bovendien dien je niets te ontwikkelen (zowel backend is dik in orde en design voor wordpress zijn er mee hopen te vinden)

GregoryCo

Legacy Member
Ja da klopt allemaal, die intro wou ze zo, kheb haar vaak gezegd dat het best anders zou zijn/meer professioneel, maar ze heeft me letterlijk gezegd dat professionaliteit pas op de 3de plaats komt...
Klant is koning he :p Kzal zien wat ze er nu op zegt.

Bedankt voor comment :)

exxhal

Legacy Member
Op de intro is het volgens mij healing i.p.v. heling.

of je bedoelde dit nat: Heling. strafbaarstelling en de rechten van de eigenaar tot schadeloosstelling versus de heler.

[BAT] Hydra

Legacy Member
Die foto's spreken me niet echt aan om me daar te gaan laten masseren...

Teknoman

Legacy Member
exxhal zei:
Op de intro is het volgens mij healing i.p.v. heling.

of je bedoelde dit nat: Heling. strafbaarstelling en de rechten van de eigenaar tot schadeloosstelling versus de heler.

Heling = genezing.

Nu, on topic. In Opera ziet uw menu er niet zo goed uit, er wordt aan de rechterkant precies een stuk afgekapt. Daardoor zijn de s en de t van "uitleendienst" niet meer te zien.

GregoryCo

Legacy Member
Bedankt om mee te delen :) menu wordt sowieso toch weer veranderd.
Ik heb het aangepast naar healing, maar Teknoman beweert dat het toch juist is?

killin

Legacy Member
xhtml gewijs zit hij redelijk goed inelkaar. ( behalve dat je img tags geen alts hebben )

voor een png fix : IE PNG Fix - TwinHelix

ook zie ik juist dat je verkeerd werkt met uw <p>'s en divs

moest je graag wat hulp willen mag je altijd een pm sturen

GregoryCo

Legacy Member
Ondertussen is de contact pagina en veel gestelde vragen ongeveer af.
Kheb met een Milonic menu gewerkt, is mooier dan het vorige en gemakkelijk wijzigbaar, want het kan zijn dat er dingen bijkomen enz...
Enkel heb ik wat problemen om het te positionneren. Het is de bedoeling dat het menu een vaste plaats krijgt op de website, dus als je uw browser verkleint, dat het menu op de zelfde positie van de website blijft. Een voorbeeld kan je zien op de site zelf. Met position:absolute; en top:;, left:; werkt het niet precies. Het menu reageert ook anders in FF dan in IE, doorzichtigheid enz is er niet in FF, maar da is een van mijn minste zorgen...
Imagine Life Energy

GregoryCo

Legacy Member
Ja maar zoals ik al zei, ze wou dat zo, kheb het haar ook afgeraden, ook van die muziek, maarja wat kan ik doen. Lettertype enz. wou ze ook, dus eigenlijk alles wat je ziet dat slecht is wou ze zo...
Die flashplayer werkt hier ook niet, hij werkt nochtans perfect op de lokale computer, kversta er mij niet aan... Hier bufferd hij constant zonder dat er iets gebeurdDie flashplayer kan ik wel standaard uitzetten zodat ze zelf op play moeten drukken bij het laden van de site, dus is niet echt een probleem denk ik

Btw, die home pagina is tijdelijk, nadien zet ik er andere tekst op in Verdana (zoals bij de veel gestelde vragen.

Imagine Life Energy

GregoryCo

Legacy Member
Het menu is nu ongeveer in orde, alleen verschilt de positie wat in IE en FF. Ik moest dus eerst screenposition="center" zetten en dan left offset en top offset in JS.

GregoryCo

Legacy Member
Ik zoek nu een manier om achtergrondmuziek te laten afspelen zonder dat die onderbroken wordt bij het veranderen van pagina, ik weet het, muziek op website is af te raden enz... maar dat doet er nu niet toe.
Ik heb gevonden dat dit met framesets kan, maar dat werkt hier precies niet. Bestaat er een andere manier?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan