Archief - Magazine cult of cool spring/summor '08

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gang57

Legacy Member
hallo,
ik ben al een tijdje op zoek naar een magazine: cult of cool spring/summor 2008
ik heb namelijk een shoot gedaan begin mei, maar mijn agentschap (dominique-models) heeft geen copie aangekrege, en nu is mijn vraag heeft iemand deze magazine?? of weet iemand hoe ik aan zo'n copie kan komen? heb deze namelijk nodig voor mijn portfolio

ps: het magazine is/was gratis verkrijgbaar, de fotograaf had gezegt dat ik is moest gaan horen in de fis and chips in antwerpen maar daar wisten ze van nix ... en verder heb ik NERGES iets wete te vinden WAAR je juist dit magazin kon vinden


Magazine cult of cool spring/summor '08

alvast bedankt!!!
:niceone:

SweetEmmaRose

Legacy Member
This webpage is not available. (Ge moet waar de http:// stond de link in kopieren en daarna pas uw beschrijving. Uw link is nu uw beschrijving..)
Dit dus

Misschien moet ge es zoeken naar cult of cool spring/summer 2008, of in de fish & chips eens gaan horen.

gang57

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
This webpage is not available. (Ge moet waar de http:// stond de link in kopieren en daarna pas uw beschrijving. Uw link is nu uw beschrijving..)
Dit dus

Misschien moet ge es zoeken naar cult of cool spring/summer 2008, of in de fish & chips eens gaan horen.

ik ben daar al 4keer geweest voor dit blad
en nix:( echt stoem,
ik zal eens een mail sturen naar de fotografe of die wat meer weet
en ook naar de drukkerij
:)

NAGD

Legacy Member
Of je kan het ook vragen aan de persoon die het magazine heeft vormgegeven ... Ik dus ;) En niet echt mijn beste editie maar soit.

Ik heb hier zelf nog maar 2 exemplaren liggen dus zal je best een mailtje sturen naar de uitgeverij PPMG. Het email adres is [email protected] en de site is PPMG - PRIME PROJECTS MEDIA GROUP.
Cult of Cool wordt trouwens niet meer uitgegeven, de ss08 issue was de laatste.

gang57

Legacy Member
NAGD zei:
Of je kan het ook vragen aan de persoon die het magazine heeft vormgegeven ... Ik dus ;) En niet echt mijn beste editie maar soit.

Ik heb hier zelf nog maar 2 exemplaren liggen dus zal je best een mailtje sturen naar de uitgeverij PPMG. Het email adres is [email protected] en de site is PPMG - PRIME PROJECTS MEDIA GROUP.
Cult of Cool wordt trouwens niet meer uitgegeven, de ss08 issue was de laatste.

haha zalig^^
wa een chance :,)

:) ok zal een bericht sturen naar [email protected]

heb je het magazine bij de hand?
weet je of ik erin sta? hier is een foto vanuit een fotofolio van Julien De Wilde
Julien De Wilde | photographer

en een dikke merci!!

NAGD

Legacy Member
Yep je staat er zeker in.
Die shoot staat naar het einde van het magazine, was denk ik 12 pagina's.
Julien is wel een coole fotograaf idd :)

gang57

Legacy Member
NAGD zei:
Yep je staat er zeker in.
Die shoot staat naar het einde van het magazine, was denk ik 12 pagina's.
Julien is wel een coole fotograaf idd :)

idd kon er wel alleen engels met praaten omdat hij voornamelijk frans praat en frans kan ik helemaal niet :D
ja echt vriendelijke kerel:niceone:

btw ik heb al een bangelijk antwoord gekrege!!!:
Dag Ruben,



Ik zal u zeker een exemplaar bezorgen, geen enkel probleem/



Vriendelijke groeten,
-------------------------------------------------

niiiiiiiiiiiiiiiice!!!
echt bangelijk !!!
als jullie weten hoelang ik al naar dit magazine heb gezocht!!!

bedankt allemaal echt en vooral NAGD ;-)
nice!!!:bow::doh::niceone:

gang57

Legacy Member
kan het lang duren vooraleer het aankomt?
heb maandag geen school en zou daarom langs mijn agentschap kunnen gaan
en kan dat niet elke dag...
ben niet ongeduldig maar het is makelijker als ik het weet voor mijn 'planning' van maandag.:)
en heb ook schrik dat 'Tom' het heeft vergeten door te sturen
^^

NAGD

Legacy Member
Kan idd wel effe duren, zeker nog een mailtje sturen om hen eraan te herinneren.

gang57

Legacy Member
ok, maar heb nu een 2de aandenking moeten versturen met een Week tussen.
op de eerste is niet gereageerd.
wat te verstaan kan zijn als het juist in een moeilijke drukke periode was.
maar afwachten :)
zal het hier op de hoogte houden ..

groeten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan