Astroboy
Legacy Member
Hallo,
ik heb eens een vraagje,
momenteel zit ik in het 6de middelbaar en wij vieren Chrysostomos bij ons op het school (100 dagen of weet ik veel hoe men het ergens anders noemt) anyway, wij zijn van zin om een lekker groot Chrysostomos '09 logo op de speelplaats te plaatsen, nu was mijn vraag (vermits hier waarschijnlijk de meest creatieve geesten van het forum zitten) hoe kunnen we zo'n logo origineel aanpakken? De vorige jaren was het altijd al een wit logo dat vrij rap weggevaagd was. En vrij saai
Plus met wat zou men het beste het aanbrengen op de speelplaats, gewone verf, grafitti,...
bb
ik heb eens een vraagje,
momenteel zit ik in het 6de middelbaar en wij vieren Chrysostomos bij ons op het school (100 dagen of weet ik veel hoe men het ergens anders noemt) anyway, wij zijn van zin om een lekker groot Chrysostomos '09 logo op de speelplaats te plaatsen, nu was mijn vraag (vermits hier waarschijnlijk de meest creatieve geesten van het forum zitten) hoe kunnen we zo'n logo origineel aanpakken? De vorige jaren was het altijd al een wit logo dat vrij rap weggevaagd was. En vrij saai

Plus met wat zou men het beste het aanbrengen op de speelplaats, gewone verf, grafitti,...

bb
. (maar uw speelplaats moet wel vuil zijn natuurlijk, al kan ik me niet inbeelden dat dat echt een probleem is