Diod
Legacy Member
In het rechtse menu op Kasten online staat er een login box die er juist uitziet als je hem via Firefox bekijkt, maar fout wanneer je hem via IE bekijkt.
Ik weet niet direct wat er mis is met de html, kan iemand me helpen?
Ik weet niet direct wat er mis is met de html, kan iemand me helpen?
