Cammo
Legacy Member
Eerst en vooral de template is aangekocht. Ik hoop dan ook dat deze topic mag blijven staan. er zijn totaal geen commerciele bedoelingen, enkel mijn passie voor webdesign vastleggen en delen met wie het wenst!
Ik hou me vooral bezig met illustratie's, (photoshop, illustrator,...) En graag zou ik horen wat jullie vinden van de website, of van mijn werk.
Nogmaals ik weet dat men normaal geen sitecheck mag plaatsen met een aangekochte template,..maar deze site gaat tem enkel over de designs (illustratie's).. Zoals ik al vermelde, er zijn geen commercieele aspecten op de website (geen reclame, niets om te kopen, enz...) enkel mijn hobby, niet meer en niet minder!
LINK247
Ik ben benieuwd naar jullie mening, wat kan beter, wat vind u mooi, wat niet?
alvast bedankt
Ik hou me vooral bezig met illustratie's, (photoshop, illustrator,...) En graag zou ik horen wat jullie vinden van de website, of van mijn werk.
Nogmaals ik weet dat men normaal geen sitecheck mag plaatsen met een aangekochte template,..maar deze site gaat tem enkel over de designs (illustratie's).. Zoals ik al vermelde, er zijn geen commercieele aspecten op de website (geen reclame, niets om te kopen, enz...) enkel mijn hobby, niet meer en niet minder!
LINK247
Ik ben benieuwd naar jullie mening, wat kan beter, wat vind u mooi, wat niet?
alvast bedankt
