Valkyrium
Legacy Member
Hellow there
Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma om fractals te tekenen op Leopard OS. 'k heb gegoogled maar 'k heb nog geen een deftig programma tegengekomen dat kan wat ik wil. Er was wel eentje Apophysis voor Mac, maar dat wilt niet werken
.
Ik ben ook niet zeker of hetgeen wat ik bedoel wel een fractal is daarom heb ik een fototje gemaakt van een voorbeeldje dat ik heb getekend.
ImageShack - Image Hosting :: foto46db0.jpg
Je begint dus me een horizontale lijn te trekken en aan het einde van het lijnstuk een verticale loodrechte lijn. Dan verdeel je de beide lijnstukken in gelijke delen(ik heb het in 12 delen verdeelt denk ik) en dan verbind je ze met elkaar tot je zo'n effectje krijg.
Ik hou ervan om zo'n dingen te tekenen, maar ik wil dit ook doen op de computer. Dus weet er iemand ene programma waar je dus dit kan doen?
(lijnen trekken, lijnen in stukjes verdelen, ...) Het kan zijn dat dit ook met photoshop kan, maar ik heb tot nu toe nog niet gevonden hoe.
Thanks.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma om fractals te tekenen op Leopard OS. 'k heb gegoogled maar 'k heb nog geen een deftig programma tegengekomen dat kan wat ik wil. Er was wel eentje Apophysis voor Mac, maar dat wilt niet werken
.Ik ben ook niet zeker of hetgeen wat ik bedoel wel een fractal is daarom heb ik een fototje gemaakt van een voorbeeldje dat ik heb getekend.
ImageShack - Image Hosting :: foto46db0.jpg
Je begint dus me een horizontale lijn te trekken en aan het einde van het lijnstuk een verticale loodrechte lijn. Dan verdeel je de beide lijnstukken in gelijke delen(ik heb het in 12 delen verdeelt denk ik) en dan verbind je ze met elkaar tot je zo'n effectje krijg.
Ik hou ervan om zo'n dingen te tekenen, maar ik wil dit ook doen op de computer. Dus weet er iemand ene programma waar je dus dit kan doen?
(lijnen trekken, lijnen in stukjes verdelen, ...) Het kan zijn dat dit ook met photoshop kan, maar ik heb tot nu toe nog niet gevonden hoe.
Thanks.
