Archief - LAYOUT(s): dem0n, gecko, kds.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeMoN

Legacy Member
Een paar projectjes waar ik de laatsten tijd aan bezig ben geweest:

- http://www.dem0n.be (mijn persoonlijke website; vernieuwde design & gebruiksvriendelijkere werking... qua inhoud is't nog wel ni helemaal af, staat nog veel zever en voorbeeldtekst in)

- http://www.geckocomputers.be (nieuwe website van de winkel waar ik werk, ik heb het design gemaakt en het project begeleid, slicing door lunchbox, coding etc. door http://www.fastfwd.be ... t'is nog ni helemaal klaar, 95% ofzo maar m'n baas moest de webshop persé al online hebben)

- http://www.koendesmet.be/nieuws.php (Coding door Dece, (verouderde) design door mij)

Op mijne site staan er nog een paar maar die zen nog ni helemaal af... binnenkort nog een paar ander projectjes afwerken :oink:


Mvg, dem0n.

yaris

Legacy Member
Demon, heb je soms nog je oude site staan waar je die knoppen maakte met css en javascript. Ik vond dit super gedaan en vorige keer dat ik kijken hoe je dat deed was de site er niet meer. Zou het mogelijk zijn om die oude site misschien in zip door te krijgen? ( van dem0n.be hé)

RpR

Legacy Member
Kleine opmerking op: http://www.geckocomputers.be

Menu toont geen handje als je er over gaat waardoor ik dacht dat menu nog niet werkte. Deze werkt wel maar vele mensen gaan niet de neiging hebben om te klikken.

DeMoN

Legacy Member
yaris zei:
Demon, heb je soms nog je oude site staan waar je die knoppen maakte met css en javascript. Ik vond dit super gedaan en vorige keer dat ik kijken hoe je dat deed was de site er niet meer. Zou het mogelijk zijn om die oude site misschien in zip door te krijgen? ( van dem0n.be hé)
Goh... en hoe zag die eruit? k'Heb er vrij veel gehad :p

RpR zei:
Kleine opmerking op: http://www.geckocomputers.be

Menu toont geen handje als je er over gaat waardoor ik dacht dat menu nog niet werkte. Deze werkt wel maar vele mensen gaan niet de neiging hebben om te klikken.
k'Heb er toch nooit problemen mee gehad feitelijk, het probleem da gij beschrijft nog nooit gezien alleszins, en k'heb em op veel verschillende pc's & browsers getest :)
Wél is in Opera die promomenu op homepage wa bugged.


Merci TriMenToR :)

Zero Grav

Legacy Member
Een domme reactie van mij is dat ik de kleuren van geckocomputers absoluut niet mooi vind. But what choice do you have. :-)

'k Vind de header van demon.be wel uitzonderlijk mooi tegenover de site dan, die is toch maar simpel. Dan zie ik liever een flash projectje in dezelfde sfeer als die header met wat bewegende sluierelementen.
(Btw, heeft lunch je aangeraden die blokjes in de header te zetten? :p)

Over de logootjes van demon.be, misschien eerder opteren voor logootjes, die weer, in de sfeer van de header zitten. Vooral die van het vraagteken vind ik op dit moment storend omdat ze niet in het ontwerp past. Mooi is wel dat ze groot zijn, gedetailleerd en echt goed afgewerkt.

Btw, 'k zou die coding van koendesmet.be toch maar eens nakijken, volgens mij zit daar ergens een fout in het menu. :s Soms krijg je daar bij hover nogal wat vreemde effecten te zien.

yaris

Legacy Member
DeMoN zei:
Goh... en hoe zag die eruit? k'Heb er vrij veel gehad :p


k'Heb er toch nooit problemen mee gehad feitelijk, het probleem da gij beschrijft nog nooit gezien alleszins, en k'heb em op veel verschillende pc's & browsers getest :)
Wél is in Opera die promomenu op homepage wa bugged.


Merci TriMenToR :)
Wel hij stond ook op demon.be maar ongeveer een jaar geleden, was ook met die knoppen ongeveer maar dan niet met php.

DeMoN

Legacy Member
Zero Grav zei:
Een domme reactie van mij is dat ik de kleuren van geckocomputers absoluut niet mooi vind. But what choice do you have. :-)
Nah s'niet dom, ieder z'n eigen mening :)
Uiteindelijk zijn da zowa de kleuren van geckocomputers, en mijn collegas wilden die kleuren er overduidelijk in aanwezig zien dusja..
Zero Grav zei:
'k Vind de header van demon.be wel uitzonderlijk mooi tegenover de site dan, die is toch maar simpel. Dan zie ik liever een flash projectje in dezelfde sfeer als die header met wat bewegende sluierelementen.
(Btw, heeft lunch je aangeraden die blokjes in de header te zetten? :p)
De bedoeling was van de site proper te houden, niet er weer iets fancy van te maken... deze versie is eerder een remake van die vorige die véél te druk en onoverzichtelijk was, deze keer wou ik een layout die gebruiksvriendelijk en simpel was... en ja... ik houd nu eenmaal van fancy headers, zolang het maar ni vloekt met de layout.
Eerst wou ik het met flash wa beteren, maar k'weet da er veel mensen zijn die gene flash plugin hebben en t'is de bedoeling da iedereen die intresse heeft deze site kan bekijken. (en k'heb er ook ni bepaald veel tijd voor :p)
En neen lunchbox heeft mij ni aangeraden die blokjes in de header te zetten, stefan is altijd wa menne mentor geweest en k'heb dan ook enorm veel van hem geleerd... en dan pakte soms wel iets over ^^
Zero Grav zei:
Over de logootjes van demon.be, misschien eerder opteren voor logootjes, die weer, in de sfeer van de header zitten. Vooral die van het vraagteken vind ik op dit moment storend omdat ze niet in het ontwerp past. Mooi is wel dat ze groot zijn, gedetailleerd en echt goed afgewerkt.
Logotjes? Dat zijn icoontjes :p
k'Vond ze wel toepasselijk omdat ze dan mijn eigen stijl niet te hard forceren... want k'ga der vaak over.
Zero Grav zei:
Btw, 'k zou die coding van koendesmet.be toch maar eens nakijken, volgens mij zit daar ergens een fout in het menu. :s Soms krijg je daar bij hover nogal wat vreemde effecten te zien.
Zoals er staat; Dece heeft die gecode, ik heb enkel design gemaakt ;)

RpR

Legacy Member
DeMoN zei:
Goh... en hoe zag die eruit? k'Heb er vrij veel gehad :p


k'Heb er toch nooit problemen mee gehad feitelijk, het probleem da gij beschrijft nog nooit gezien alleszins, en k'heb em op veel verschillende pc's & browsers getest :)
Wél is in Opera die promomenu op homepage wa bugged.


Merci TriMenToR :)
raar maar hier dus wel problemen op mijn citrix sessies en das ie 6.0
op windows 2003. Want op mijn lokale browser geen probleem
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan