n00bslayer
Legacy Member
http://blog.benjamincarlier.be/
(gebaseerd op de standaard WP_Theme, aangezien ik geen designheld ben)
Dingen waar ik nog niet tevreden over ben:
(gebaseerd op de standaard WP_Theme, aangezien ik geen designheld ben)
Dingen waar ik nog niet tevreden over ben:
- De witruimte
- De meta van m'n blogpost (reacties, categorieën) zou ik in een kolom onder de titel, links van de inhoud willen zetten. Wat zou ik volgens jullie met m'n post metadata moeten aanvangen?
- Licht oranje als kleur voor de :hover & :focus van m'n submitknop rechtsboven nemen, idem voor (h2) a:hover & :focus.
. En het lijkt inderdaad behoorlijk hard op Kubrick
. Maar goed, dingen die ik aan het design zeker nog zou veranderen: