zabulus
Legacy Member
Het bestuur van de waterpolo had me gevraagd om eens een nieuwe layout te maken omdat de huidige site niet echt veel voorsteld (www.waterpolohasselt.be)
Dus ben ik daar maar aan begonnen. Ik ben ondertussen al in een redelijk ver statium gevorderd maar ik ga hem hier toch eens laten checken zodat jullie eventueel nog opmerkingen zouden hebben of aanpassingen die ik zou moeten doorvoeren.
De link:
www.zabulus.be/wp200502.gif
Grtz, zabulus!
Dus ben ik daar maar aan begonnen. Ik ben ondertussen al in een redelijk ver statium gevorderd maar ik ga hem hier toch eens laten checken zodat jullie eventueel nog opmerkingen zouden hebben of aanpassingen die ik zou moeten doorvoeren.
De link:
www.zabulus.be/wp200502.gif
Grtz, zabulus!
uhm.....allez aan water, dus zou dat verwerken in je header. Voor de rest prety basic, maar doeltreffend zeker
In ieder geval beter dan dat het was ja 