Anoniem22
Legacy Member
titel zegt genoeg. www.tibiawanna.be nieuwe layout, weeral niet de defenitieve layout, maar ik vind deze toch persoonlijk al mooier dan de oudere.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sqoizo zei:Voor iemand die geen lessen photoshop heeft gehad vind ik dat het er wel al mee door kan. En wat zijn bevels? bedoelt ge die rollover knopkes links?




bt belgium zei:Ik vind alle photoshop in deze site (en dat is het grote deel) niet mooi. Het is niet mooi afgewerkt, gebruik je aa bij je letters? en ook je afrondingen rond de kadertjes zijn niet mooi. Verder is het kleurenpallet niet mooi, veel te grijs.

.
