Celeo
Legacy Member
Hey,
Heb effe jullie indrukken nodig over deze site, waar ik al even mee bezig ben,..
Is nog helemaal niet af, maar 'k zou toch al graag een idee hebben van wat jullie er van vinden?
www.wyger.nl/usr/Celeo/
ps: zou graag een 'submenu' onder die menubalk krijgen, dat verandert met de actieve knop in de menubalk.. kan iemand mij daar wat tips ofzo over geven? weet niet echt hoe ik daar aan moet beginnen.. tnx
ciao, celeo
Heb effe jullie indrukken nodig over deze site, waar ik al even mee bezig ben,..
Is nog helemaal niet af, maar 'k zou toch al graag een idee hebben van wat jullie er van vinden?
www.wyger.nl/usr/Celeo/
ps: zou graag een 'submenu' onder die menubalk krijgen, dat verandert met de actieve knop in de menubalk.. kan iemand mij daar wat tips ofzo over geven? weet niet echt hoe ik daar aan moet beginnen.. tnx
ciao, celeo
.

-