GregoryCo
Legacy Member
Eerst en vooral, ik ben nieuw in de webdesignwereld en websites maken enz. In school hebben we een héél klein stukje gezien met Dreamweaver. Maar nu wil ik daar wel veel verder op in gaan. Dit is mijn 2de "site" waarmee ik bezig ben. De eerste was voor school en was nogal zeer amateuristisch gedaan vind ik.
Nu heb ik eens het design gemaakt in Photoshop CS2 en heb zitten slicen. Alleen vind ik het nogal vervelend met telkens die afbeeldingen die worden gecreërd bij het slicen. Is daar een oplossing voor? En hoe kan ik daar nu effectief tekst opplaatsen in Dreamweaver? Want met die afbeeldingen lukt dat precies niet.
In ieder geval, dit is wat ik er tot nu toe van gemaakt heb, het is gewoon een testje en er staat nog totaal geen inhoud in...:
http://users.skynet.be/fa314098/home.htm
Mvg
Nu heb ik eens het design gemaakt in Photoshop CS2 en heb zitten slicen. Alleen vind ik het nogal vervelend met telkens die afbeeldingen die worden gecreërd bij het slicen. Is daar een oplossing voor? En hoe kan ik daar nu effectief tekst opplaatsen in Dreamweaver? Want met die afbeeldingen lukt dat precies niet.
In ieder geval, dit is wat ik er tot nu toe van gemaakt heb, het is gewoon een testje en er staat nog totaal geen inhoud in...:
http://users.skynet.be/fa314098/home.htm
Mvg


