Archief - LAYOUT: StephanieDeltour.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendaak

Legacy Member
Oogt strak, maar met een paar foto's erin zou ik toch een beter beeld krijgen hoe het gaat worden (qua positie dan).

Mvg

Smokyke

Legacy Member
Ziet er niet slecht uit maar ik kan maar een betere mening geven als de lay-out opgevuld is.

Xavez

Legacy Member
Ik krijg hier weer zo'n vreselijk kirebelig gevoel om te zeggen dat soberheid niet gelijk is aan luiheid.

Werk je lay-out eerst uit. En for Christ's sake: vind je nu ook niet dat het vrij tot zeer vreemd is om een lay-out te laten checken van een website voor een fotografe... Zonder foto's? :)

Conqie

Legacy Member
wat is zo een gangbare prijs voor een portfolio site'je zoals deze?

JelleSampleThis

Legacy Member
Xavez zei:
Ik krijg hier weer zo'n vreselijk kirebelig gevoel om te zeggen dat soberheid niet gelijk is aan luiheid.

Werk je lay-out eerst uit. En for Christ's sake: vind je nu ook niet dat het vrij tot zeer vreemd is om een lay-out te laten checken van een website voor een fotografe... Zonder foto's? :)
Hoe ga je nu beoordelen dat ik lui ben hieruit, misschien zijn er al een x-aantal probeersels gepasseerd voor dit passeerde. Ik heb zelf ook nog geen foto's gekregen, dus voor mij is het ook moeilijk

Devastate

Legacy Member
ik stel mij wat vragen over de opbouw en uitlijning van je website... maar wacht ook tot er wat foto's aan te pas komen ...

je kan toch altijd zelf wat testfoto's adden, nee?

gille

Legacy Member
Mja, dezelfde mening als de anderen... Lijkt mij iets dat snelsnel in mekaar geflanst is... Er zit geen onderliggende structuur o.i.d. in... en idd, fotos zijn toch echt wel nodig, aangezien er totnutoe blijkbaar geen plaats is voor voorzien.

ozl

Legacy Member
Ik vind de site te klein met het idee in het achterhoofd dat daar nog foto's moeten opkomen. Als je daar foto's wil opzetten om te bekijken gaan de thumbs heel klein moeten uitvallen ofwel maar 1 foto per pagina (wat ook tegensteekt, liever een direct overzicht van een paar foto's.

De site neemt maar 1/4 van mijn scherm in beslag, wat vooral errond een grote leegte gaat geven.

Devastate

Legacy Member
Je portfolioverdeling is in het engels en je menu in het nederlands.
of is dat altijd zo in de fotografie?

orez

Legacy Member
JelleSampleThis zei:
Hoe ga je nu beoordelen dat ik lui ben hieruit, misschien zijn er al een x-aantal probeersels gepasseerd voor dit passeerde. Ik heb zelf ook nog geen foto's gekregen, dus voor mij is het ook moeilijk

en google staat niet vol van de foto's?
Tis niet omdat je gene hebt gekregen dat je gene moet gebruiken.

Gebruik dummy foto's, de inhoud moet nog niet correct zijn, text mag lorem ipsum zijn foto's mogen whatever zijn, je dient echter wel in de layout al het GEVOEL van de layout vast te leggen.

Wat jij zegt is dat je de inhoud nog niet hebt ontvangen, inhoud heb je dan ook niet nodig voor een designconcept.

Timooo

Legacy Member
Wat ook zeer vreemd oogt, is die roze titel "fotografie". Alle letters zijn caps, maar toch zet je de F groter om een soort 'hoofd-hoofdleftter' te impliceren. Ik zou gewoon één dezelfde grootte qua letters aanhouden, maar wel de caps behouden.

Verder zou ik ook wel willen zien hoe je de foto's nu gaat presenteren binnen zo'n mini-layout, of ga je dat met van die pop-ups doen zoals hier op 9lives als je screenshots wil bekijken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan