den Acid Burn
Legacy Member
lo,
wat vinden jullie van layout, overzichtelijkheid, ...
kheb geprobeerd de site zoveel mogelijk cross browser compatible te maken.
hij zou html 4.01 valid moeten zijn.
http://brazilie.aargl.nl
grtz kristof
wat vinden jullie van layout, overzichtelijkheid, ...
kheb geprobeerd de site zoveel mogelijk cross browser compatible te maken.
hij zou html 4.01 valid moeten zijn.
http://brazilie.aargl.nl
grtz kristof

