1) W3c raadt het af om vlaggen voor taalkeuzes te maken. Gebruik liever de tweelettercode van de taal. Gebruikers van een bepaalde taal herkennen die vrijwel automatisch als "Français", "Nederlands", "English" of whatever

. Vlaggen worden eerder gebruikt om de locatie van de server aan te duiden
2) As said: onderaan ook afronden
3) Niets irritanter als een navigatiemenu waar niet gewoon een handje verschijnt. Je navigeert nu ook met javascript, wat in dit geval TOTAAL niet nodig is, dus kan je beter een gewone anchor gebruiken!
4) "Disimport is verdeler van JUNG in België" staat een punt te groot imho (maar das puur esthetisch dan

)