Archief - Layout: OFFSHORE surfclub

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mobman

Legacy Member
Nog eens een poging gewaagd,

c&c me :D

OUD versus New

Site op vrijwillige basis gemaakt, hulp ivm aanpassing wordt zeker overwogen

*edit*

enkel het nieuwe 'Oneill logo' in header was verplicht te gebruiken

grtz

SyRuS.be

Legacy Member
kvind de oude beter, meer potentieel hebben en ook sterker... No offence natuurlijk. De oude past meer bij het sterke logo, hij heeft ook een veel sterker kleurenpallet.

De niewe is nogal licht, weinig contrast, niet echt opvallend, enz

bart_teetaert

Legacy Member
ik vind de oude persoonlijk niet zo goed qua kleurschema...zwarte achtergrond om te beginnen is redelijk not done :s (behalve als je dan kijkt voor specifieke doeleinden zoals metal/gothic stuff endergelijk) blauw is idd een passend kleurschema voor het onderwerp maar is ook de makkelijkste oplossing, als je niet weet welke kleuren te nemen neem tinten blauw

de tweede is origineler en geeft een frisser en meer zomers gevoel wat bij dit onderwerp zeker geen luxe is

Vintage Hifi

Legacy Member
Qua leesbaarheid is er nog veel voor verbetering vatbaar bij de nieuwe versie. Het kleurenschema vind ik wel geslaagd en het design is ook niet slecht. Het menu met die ' | ' is een beetje ongeïnspireerd.

evR'

Legacy Member
+1 Voor die oude hoor, die ziet er veel strakker en professioneler uit.
Hoewel de header van je nieuwe design wel goed is, is de schikking van de content, het menu ed. een afknapper. Gewoon een paar tafeltjes 'gebrushed' om er snel vanaf te zijn precies.

BertG

Legacy Member
Ik ga dus volledig akkoord met evR', maar dan omgekeerd.

Vind het nieuwe design stukken beter dan de eerste, die er helemaal niet profesioneel uitziet.

Zou wel nog iets doen aan je kleuren schema (text donkerer, wat grooter) om de leesbaarheid te verbeteren. Ook de site in z'n geheel wat breeder maken kan geen kwaad.

joyraider

Legacy Member
de oude, die nieuwe is zo'n site waarvan k er de laatste tijd 30 op een dag zie...

NeoNeke

Legacy Member
vind de nieuwe technisch sterker ma niet vo te zeggen dat ik hem zoveel beter/slechter vind dan de oude...
Persoonlijk ga ik akkoord dat je de laatste idd veel ziet, ma da kan van de oude ook gezegd worden vind ik.

Ik denk dat je nog wat verder moet gaan op de nieuwe, daarvan vind ik de header heel goed ma de body niet, kleuren kunnen misschien wat met meer contrast, opbouw eronder is wat standaard, die lichtbruine "vagen" vind ik persoonlijk niet echt overtuigend...

mobman

Legacy Member
leesbaarheid en breedte zal 'k al aanpassen -

@joyrider: kan je mij eventueel een suggestie geven, hoe 'k het dan anders zou kunnen/moeten aanpakken?

@Neoneke: qua berichtgeving; hoe zou 'k die standaardopbouw dan kunnen verbeteren?
eventueel een vb :D

@wa_denkte: idd die '|' worden verwijderd in de volgende versie

toch al een merci voor de comments, en suggesties mag je ook altijd posten

grtz

SyRuS.be

Legacy Member
Persoonlijk ben ik nog steeds voor de oude sites... Dit is zeker niet ouderwets een zwarte achtergrond of enkel voor gothic sites...

In ieder geval: Het logo van O'Neill is een Héél sterk herkenbaar logo! Daar kun je een huis mee verzetten als je wil. Bij de eerste site is het yah wow O'Neill

Bij de jouwe? Hmm over wat gaat dit? Ik bedoel dat sterke, mooie o'neill logo zit daar ergens lichtjes in. De site lichtjes, enz

Bij o'neill moet ik aan beach, surfen, fun, plezier denken (ok dat heeft de eerste ook wel minder) en bij de jouwe denk ik

ah tgaat over surfen, ik surf niet, bye

hier is iets om je te inspireren
http://www.deepblueopen.com/

Greets Yoni

mobman

Legacy Member
@ Syrus:

deepblue open, ja je hebt surfintro filmpje, ja er staan surfpics op de home page - maar dat kan er bij mij ook ng opkomen, behalve zo'n intro dan

neem dat weg en daar zit je dan in't klein het oneill logo en moestn die foto's niet aanwezig zijn denk 'k volledig niet aan surf/beach... ed wanneer 'k 't overige van de layout bekijk...
Doch vind ik dit een zeer mooie site, maar om iets soortgelijks te maken, denk 'k toch niet dat 'k daar de capaciteiten voor heb

SyRuS.be

Legacy Member
het gaat me niet over het intro filmpje, de vorm, maar over de sterke kleuren, contrasten en het hele surf en plezier sfeertje...

[DZM]TheOne

Legacy Member
SyRuS.be zei:
het gaat me niet over het intro filmpje, de vorm, maar over de sterke kleuren, contrasten en het hele surf en plezier sfeertje...
met alle respect maar ik vind deepblueopen.com serieus overkill qua layout
er zitte leuke elementen in maar ik vind het geheel écht lelijk

dan prefereer ik versie 2 van surfclub.be

DieselPower

Legacy Member
deepblueopen is overrated gewoon
tzijn eerder de fotokes van surfers dat em daar doen en het kleurgebruik geeft u een zonnige gevoel, maar surfen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan