Fraggie
Legacy Member
http://fraggie.everexhosting.com/public/siteupdate.gif
ik heb de site wat breder moeten maken & kheb ondertussen de layout van het nieuws geupdate
voor de moment staat hij in het midden & vult hij nog niet, maar kheb dan ook geen zinne tekst om mee te vullen, tis vooral de layout die nu van belang is
en ja tis nogaltijd paint
ad:
ik heb de site wat breder moeten maken & kheb ondertussen de layout van het nieuws geupdate
voor de moment staat hij in het midden & vult hij nog niet, maar kheb dan ook geen zinne tekst om mee te vullen, tis vooral de layout die nu van belang is
en ja tis nogaltijd paint
ad:
echt wow voor paint