A3g0nis
Legacy Member
http://www.proglogic.com/fastforward/Onlineguitarbase/en/index.php
Ik was er zelf vrij tevreden van, en vroeg wat rond voor verbeteringen; tot iemand me duidde op het verkeerd gebruiken van wit in combinatie met oranje...
Dus ik vanalles geprobeerd, zonder iets deftig te vinden.
Maar wanneer ik alles terug zette als tevoren, vond ik dat wit opeens ook niet meer zo goed.
Enfin, ik vraag het hier eens: behoud ik dat wit?
Zo neen, wat kies ik in de plaats?
Andere suggesties over de lay-out zijn uiteraard ook zeer welkom
Juist nog even zeggen dat het Log-in gedeelte links nog niet is zoals het hoort, er wordt aan gewerkt...
EDIT: op http://www.proglogic.com/fastforward/Onlineguitarbase/en/index.php?page=lessons staat naar mijn mening een goed contrast tussen alle gebruikte kleuren
op http://www.proglogic.com/fastforward/Onlineguitarbase/en/default.php?page=lessons/lesson001 vind je dan hoe een les er ongeveer uit moet zien
Ik was er zelf vrij tevreden van, en vroeg wat rond voor verbeteringen; tot iemand me duidde op het verkeerd gebruiken van wit in combinatie met oranje...
Dus ik vanalles geprobeerd, zonder iets deftig te vinden.
Maar wanneer ik alles terug zette als tevoren, vond ik dat wit opeens ook niet meer zo goed.
Enfin, ik vraag het hier eens: behoud ik dat wit?
Zo neen, wat kies ik in de plaats?
Andere suggesties over de lay-out zijn uiteraard ook zeer welkom

Juist nog even zeggen dat het Log-in gedeelte links nog niet is zoals het hoort, er wordt aan gewerkt...

EDIT: op http://www.proglogic.com/fastforward/Onlineguitarbase/en/index.php?page=lessons staat naar mijn mening een goed contrast tussen alle gebruikte kleuren
op http://www.proglogic.com/fastforward/Onlineguitarbase/en/default.php?page=lessons/lesson001 vind je dan hoe een les er ongeveer uit moet zien

