Archief - LAYOUT: Immo Gigant, CHECK: Mustard clansite

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeMoN

Legacy Member
Hoihoi

Dees zen twee projectjes die nu al efkes stof staan te vreten door gebrek aan coding, t'is efkes geleden dak nog iets gepost heb dus bij deze :)

\\

Soldiers of Mustardica clansite:
Siteje voor 5 jaar bestaande counterstrike 'fun'clan.
Als ge het team wa kent weet ge zowa welke sfeer er rond hangt, en de layout is dan ook in die stijl gedaan.
Der is nu ni zoveel tijd in de layout gestoken maar we zijn toch content van't resultaat, meer moet da ni zijn. (papier achtergrond gemaakt dmv A4 blad + koffie :p)
- LINK: http://dev.dem0n.be/mustardica

Immo Gigant webby:
Collega van mij is al een tijdje bezig me immo project, en k'wou hem wa helpen.
Eerst hadden ze nen andere design, die had ik gerestyled, mor na nen tijd had ik nen design gemaakt voor een andere klant die hem niet toepasselijk vond en vroeg mijne collega of ik deze ni voor hem wou afwerken.
k'Heb voor de verschillende 'main' paginas wa layoutjes ontworpen. Logo e.d. is nog ni definitief.
- LINK: http://www.dem0n.be/webdesign_immogigant.php (paginas staan er individueel gelinkt)

//

Zoals gewoonlijk, crits & comments zijn welkom :oink:

Miche

Legacy Member
Kvind het allebij zeer nette sites! Vooral die van mustardica vind ik echt wel mooi ogend :)

Echt waar... mooi gedaan :)

EternalSilence

Legacy Member
wadde :eek:
een beke rond klikken op die 2de site
en ik zie daar ommekeer da mijn boxen die mij 100€ kosten, nu nog voor een schamele 45€ over de bank gaan ..:x

yaris

Legacy Member
Nice gedaan, wat ik wel niet zo mooi vind is dat als ik op één van de knoppen in het linkermenu klik ik te zien krijg ( in firefox ) hoe groot de div's zijn. Dit is enkel als ik eropklik, is niet echt storend en dit is ook het enige minpunt dat ik kan verzinnen.

orez

Legacy Member
yaris zei:
Nice gedaan, wat ik wel niet zo mooi vind is dat als ik op één van de knoppen in het linkermenu klik ik te zien krijg ( in firefox ) hoe groot de div's zijn. Dit is enkel als ik eropklik, is niet echt storend en dit is ook het enige minpunt dat ik kan verzinnen.

heeft met u FF instellingen te maken, niets met de site.

DeMoN

Legacy Member
Doom Dragon zei:
wadde :eek:
een beke rond klikken op die 2de site
en ik zie daar ommekeer da mijn boxen die mij 100€ kosten, nu nog voor een schamele 45€ over de bank gaan ..:x
Hehe das me alles zo.. laat me raden; Logitech x-230? :p
yaris zei:
Nice gedaan, wat ik wel niet zo mooi vind is dat als ik op één van de knoppen in het linkermenu klik ik te zien krijg ( in firefox ) hoe groot de div's zijn. Dit is enkel als ik eropklik, is niet echt storend en dit is ook het enige minpunt dat ik kan verzinnen.
Nja den eerste keer moet em da inladen dus is die mouseover fucked, ma vanaf ge die images den eerste keer hebt gedownload hebde da normaal nimer voor.
k'Wou da menuke een bikke in de stijl van Diablo doen dus... :p

@Miche: Thx, glad you like em.

De background van den eerste is ook wel wa fucked, t'was beter gewoon vlak gedaan of de site in flash ofzo..
Achja :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan