A3g0nis
Legacy Member
Een paar maanden terug ben ik hier serieus op mijn bek gegaan met de lay-out van Fast Forward. Door blok en examens heeft het werk even stilgelegen, en gisterenavond ben ik dan volledig herbegonnen, zoals me werd aangeraden.
Dit is het resultaat:
http://www.proglogic.com/fastforward/
Voorlopig is enkel de homepagina de moeite om te bekijken.
Alle commentaar is welkom, ik heb hier al veel geleerd
Dit is het resultaat:
http://www.proglogic.com/fastforward/
Voorlopig is enkel de homepagina de moeite om te bekijken.
Alle commentaar is welkom, ik heb hier al veel geleerd




