Archief - LAYOUT: Ecstasy

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Politik

Legacy Member
Heb een kleine layout in elkaar geflanst vorige week. Ben er zonder veel nadenken aan begonnen en had dus ook niet echt een specifiek thema in gedachten. De titel en inhoud zijn enkel aanwezig als plaatsopvulling momenteel.

Dit is het geworden.

Ben niet van plan om echt veel te veranderen eraan, was ook maar een probeersel dat ik misschien eens kan uitwerken op een saaie winteravond. Toch is alle commentaar welkom natuurlijk. Is er iets dat ik uiteindelijk toch de moeite waard vind om nog aan te passen dan is dat altijd mooi meegenomen, en jullie kritiek kan altijd van pas komen bij volgende ontwerpen natuurlijk.

Mvg,
Politik

Bunz

Legacy Member
Voor een probeersel vind ik het zeker meer dan geslaagd.

De layout spreekt me vrijwel aan.

Enkele opmerkingen:
- de overgang van u menu naar "gallerijen" stoort me nogal.
- Momenteel is de site nog iets te druk qua tekst maar dat zal zeker wel nog verbeteren met de werkelijke inhoud.
- Misschien je header iets meer uitbreiden ?

mYsT`1

Legacy Member
ze pikken mijn menu precies voor de 2de keer :P

www.bullet-proof.be

ahja ook: www.twintile.be

voor de rest vind ik het wel cool, 'k hou van strak en simpel en dat lijkt het mij wel alleen zou ik toch ietsje doen om het iets minder oppervlakkig te doen lijken :)

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Jonge Myst

Ik kom dergelijke menu's overal tegen ze!!

Tis ni omda gij iets gelijkaardig hebt dat van u is he.

`SeriOUs

Legacy Member
notice the smiley...
allé, dat hoop ik toch. Anders is hij een beetje achterlijk. Die hebben gestaan op AListApart (vernieuwd btw!) en css.maxdesign

`SeriOUs

Legacy Member
mYsT`1 zei:
Dat je achterlijk bent.
I feel for you. ;)

Back on topic: mooie site; wel rekening mee houden dat zulke sites niet voor alles gebruikt kunnen worden content-wise.

Politik

Legacy Member
`SeriOUs zei:
Back on topic: mooie site; wel rekening mee houden dat zulke sites niet voor alles gebruikt kunnen worden content-wise.
Is ook niet bedoeld als website die veel bezoekers dient aan te trekken of zo overzichtelijk mogelijk dient te zijn. Gewoon, iets persoonlijks.

NeoNeke

Legacy Member
idem dito vorige commentaren, maar ik zou de header met gerust gelaten :)

foto rechts vind ik niet zo goed geplaatst, maybe textbreedte nemen ervoor?
en de groene spacer lijntjes zou ik eens proberen gestreept zoals rechts, maar breder dan wel ('k weet niet hoe het eruit zal komen zu, gewoon omdat ik ze nu wat té aandachttrekkend vind)


PS
goed dat je kan op voorhand weten in je design al dat het css valid gaat worden :P

Komakino[BE]

Legacy Member
Obliv` zei:
haha, wat zit jij nu te zeggen? ;)

Die site is er wel opdat mensen die menu's zouden gebruiken eh.. ;)
Kheb overigens zo al tientallen sites gezien met soortgelijk menu.
Ik wou gewoon duidelijk maken aan die gast dat "zijn" menu niet zo origineel was als hij misschien wel dacht...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan