EclipX
Legacy Member
Hello beste mensen,
Ik ben momenteel bezig met een nieuwe website te maken voor mijn werk (Deno Computers: http://www.deno.be), maar nu heb ik zojuist mijn layout afgewerkt, een paar collega's vinden hem heel goed, strak enzo. Maar nu vraag ik me af wat het grote publiek ervan vind.
Je kan de test layout al bekijken op http://www.deno.be/test
Grtz
Graag punten voor 't design, wat beter kan of niet kan of juist goed is, en niet de broncode, omdat ik daar nog niet heb voor gekeken. De links alleen zijn al met roll-over images gedaan.
Ik ben momenteel bezig met een nieuwe website te maken voor mijn werk (Deno Computers: http://www.deno.be), maar nu heb ik zojuist mijn layout afgewerkt, een paar collega's vinden hem heel goed, strak enzo. Maar nu vraag ik me af wat het grote publiek ervan vind.
Je kan de test layout al bekijken op http://www.deno.be/test
Grtz
Graag punten voor 't design, wat beter kan of niet kan of juist goed is, en niet de broncode, omdat ik daar nog niet heb voor gekeken. De links alleen zijn al met roll-over images gedaan.

u sig is niet geslaagd 

imageready tables zijn ten sterkste sterkste sterkste af te raden!