Shaidar
Legacy Member
Voor de 5de keer (denk ik) heb ik het hele design van damn.be overhoop gehaald ... http://www.damn.be
Wat vinden we ervan?
Ik raad aan om damn.be in Firefox te bezien, omdat ik voor de navigatie een CSS menu gebruik dat helemaal niet wil werken in IE of Opera (die laatste 2 krijgen een simpel static HTML menu voorgeschoteld.
Ook hoor ik wel veel dat de site wat te klein is, maar ik ben bezig om 3 verschillende voorgeprogrammeerde groottes te voorzien, maar dat is nog lang niet af
Wat vinden we ervan?

Ik raad aan om damn.be in Firefox te bezien, omdat ik voor de navigatie een CSS menu gebruik dat helemaal niet wil werken in IE of Opera (die laatste 2 krijgen een simpel static HTML menu voorgeschoteld.
Ook hoor ik wel veel dat de site wat te klein is, maar ik ben bezig om 3 verschillende voorgeprogrammeerde groottes te voorzien, maar dat is nog lang niet af


