Mulle
Legacy Member
Ik heb voor de eerste keer zelf een layout gemaakt en met divs beginnen te werken, wat niet gemakkelijk was. De site gaat over cheats waarvan de uitleg wordt vertaald in het nederlands. De site trok zo een 400-600 unieke bezoekers per dag en op piekdagen rond de 1000 (toen site nog online stond). De site is volledig door mij ontwikkeld.
Omdat de php-code bijna rond is, ben ik dus begonnen met een layout ervoor te maken. Een voorbeeld is hier te zien: http://www.cheatskingdom.nl/LAYOUT/
Ik zou graag weten wat jullie van de layout vinden. Alle commentaar is welkom, maar als iets niet goed is, zeg dan ook wat en eventueel hoe ik het kan aanpassen.
Dank bij voorbaat,
Mulle
Omdat de php-code bijna rond is, ben ik dus begonnen met een layout ervoor te maken. Een voorbeeld is hier te zien: http://www.cheatskingdom.nl/LAYOUT/
Ik zou graag weten wat jullie van de layout vinden. Alle commentaar is welkom, maar als iets niet goed is, zeg dan ook wat en eventueel hoe ik het kan aanpassen.
Dank bij voorbaat,
Mulle


