th43ns
Legacy Member
Een kennis vroeg me of ik iets kon ontwerpen voor haar dansschool.
Dit is het resultaat tot nu toe:
http://www.campgroundz.be/alegria.jpg
Zoals jullie wel zullen zien ben ik geen grafisch wonder/freak ofzo en daarom had ik dan ook graag tips en opmerkingen in ontvangst genomen.
Alvast bedankt.
Dit is het resultaat tot nu toe:
http://www.campgroundz.be/alegria.jpg
Zoals jullie wel zullen zien ben ik geen grafisch wonder/freak ofzo en daarom had ik dan ook graag tips en opmerkingen in ontvangst genomen.
Alvast bedankt.
het is haar dansschool ook..