Archief - LAYOUT: Africa Foundation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomh

Legacy Member
Gewoon om me wat bezig te houden..
kga er wel wat meer bruin induwen, want hij is wa te groen.
die groene boxen onder worden mss bruin, en die bollekes boven de image mss ook.
icons boven gaan ook weg, en mss vervangen door andere of text.

comments plz

http://www.codedpreview.com/?view=210

Xavez

Legacy Member
tomhuveners zei:
kga er wel wat meer bruin induwen

Priceless :rofl:

(disclaimer: ik ben absoluut geen racist, het was gewoon grappig in deze context ^^)

Mooi! paar kleine opmerkingen:

* Het geheel mag wat meer naar boven getrokken worden (zodat de informatie sneller zichtbaar is, dus zonder scrollen)
* Nog niet echt een samenhang tussen header en content...
* ... Zelfde voor het menu en het logo: je mag ze gerust wat dichter bij elkaar schuiven denk ik!
* They are waiting for your help: leuk maar niet echt functioneel imo. Misschien eens anders proberen te plaatsen? ;)
* Wat meer lijnhoogte op de doorlopende tekst kan zeker geen kwaad!
* Het geheel lijkt mij links boller dan rechts te staan? Indien niet is het optische illusie
* Nog even aanduiden hoe je links in de tekst eruit gaan zien gaat een beter beeld geven

Verder: knap hoor! :).

tomh

Legacy Member
Xavez zei:
Priceless :rofl:

(disclaimer: ik ben absoluut geen racist, het was gewoon grappig in deze context ^^)

:p

Xavez zei:
Priceless :rofl:

(disclaimer: ik ben absoluut geen racist, het was gewoon grappig in deze context ^^)

Mooi! paar kleine opmerkingen:

* Het geheel mag wat meer naar boven getrokken worden (zodat de informatie sneller zichtbaar is, dus zonder scrollen)
* Nog niet echt een samenhang tussen header en content...
* ... Zelfde voor het menu en het logo: je mag ze gerust wat dichter bij elkaar schuiven denk ik!
* They are waiting for your help: leuk maar niet echt functioneel imo. Misschien eens anders proberen te plaatsen? ;)
* Wat meer lijnhoogte op de doorlopende tekst kan zeker geen kwaad!
* Het geheel lijkt mij links boller dan rechts te staan? Indien niet is het optische illusie
* Nog even aanduiden hoe je links in de tekst eruit gaan zien gaat een beter beeld geven

Verder: knap hoor! :).

danku, straks eens wat aanpassingen maken

tomh

Legacy Member
http://www.codedpreview.com/?view=211

*Menu korter bij logo
*Alles wa meer naar boven
*Content dichter bij logo/menu
*Submenu om het wat te 'verbinden'
*Bollekes bovenaan de pic bruin
*Kaders ondraan nu int bruin met een grijze box rond
*Icons veranderd in text boven menu
*Footer erbij
*Lijnhoogte tussen tekst wa meer gezet

Xavez

Legacy Member
Mooi! Geeft een meer solide indruk dan het eerste ontwerp. Me likey :).

Alola

Legacy Member
Ik zou 'who are we' veranderen in 'who we are' om consistent te zijn met wat ernaast staat!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan