Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pixations zei:De foto heeft wel iets... alleen de compositie vind ik te centraal.

Lian-Li zei:ik vind het net super, omdat eigenlijk de persoon in kwestie neemt geen aandacht in mijn ogen

Wopke zei:Welke compositie raad jij dan aan?

Pixations zei:Die persoon is het onderwerp dus daar zou eigenlijk alle aandacht naartoe moeten![]()

Pixations zei:Dat kan ik je niet meteen zeggen maar hij mist gewoon wat 'spanning'. Maar het uitzicht is wel prachtig!![]()
het feit da ik geen spanning in de foto weet te brengen.
Hoewel het daarboven best spannend was toen ik beneden politie en brandweer hoorde aandraven. Was al een geluk niet voor mij. Er was er ene in de schelde aant zwemmen. De mafkees! Mijn tikker ging wel ff.DieselPower zei:Bij mij eerst de persoon en dan pas het landschap, lijkt mij perfect zo?

Wopke zei:thnx... mjah, dat maakt me nog steeds een amateur zeker hé. het feit da ik geen spanning in de foto weet te brengen..
FreakyLeash zei:je kan het al beter dan mij en ik ben er al vanaf Augustus mee bezig ;-)
