Jeroen07
Legacy Member
Ik zoek iemand die een klein PHP script voor mij wilt schrijven voor een voetbalwebsite. Vergoeding kan eventueel geregeld worden met bv. maand reclame op mijn site (gemiddeld + 1000 unieke bezoekers per dag).
Wat is de bedoeling ?
Live de tussenstand van een wedstrijd weergeven op mijn site. Ik vul deze tijdens de match zelf in via een formulier dat ik kan bereiken via WAP.
Velden van het formulier:
-Naam Thuisploeg
-Naam Uitploeg
-Score Thuisploeg
-Score Uitploeg
-Doelpuntenmakers:
-Ploegopstelling (van mijn team):
-Extra Info:
Dat is in feite alles, bedoeling is zo snel mogelijk de tussenstand met wat info op mijn site te krijgen.
Er is wel nog één extra ding nodig: Wanneer ik bijvoorbeeld alle velden invul voor de aftrap en ik zet mijn Wap verbinding af, en 15 minuten later weer verbinding maakt, die velden automatisch zijn ingevuld met de gegevens die ik de keer daarvoor heb ingevuld.
Zo hoef ik niet elke keer de ploegnaam en ploegopstelling opnieuw te typen wanneer er bijvoorbeeld een doelpunt is gevallen.
Contacteer me in deze topic of via PM. Hopelijk heeft iemand de tijd om mij te helpen ! Ik denk niet dat dit zo'n groot script is ?
Alvast bedankt !
Wat is de bedoeling ?
Live de tussenstand van een wedstrijd weergeven op mijn site. Ik vul deze tijdens de match zelf in via een formulier dat ik kan bereiken via WAP.
Velden van het formulier:
-Naam Thuisploeg
-Naam Uitploeg
-Score Thuisploeg
-Score Uitploeg
-Doelpuntenmakers:
-Ploegopstelling (van mijn team):
-Extra Info:
Dat is in feite alles, bedoeling is zo snel mogelijk de tussenstand met wat info op mijn site te krijgen.
Er is wel nog één extra ding nodig: Wanneer ik bijvoorbeeld alle velden invul voor de aftrap en ik zet mijn Wap verbinding af, en 15 minuten later weer verbinding maakt, die velden automatisch zijn ingevuld met de gegevens die ik de keer daarvoor heb ingevuld.
Zo hoef ik niet elke keer de ploegnaam en ploegopstelling opnieuw te typen wanneer er bijvoorbeeld een doelpunt is gevallen.
Contacteer me in deze topic of via PM. Hopelijk heeft iemand de tijd om mij te helpen ! Ik denk niet dat dit zo'n groot script is ?

Alvast bedankt !