Archief - Johnny's Petshop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spectre

Legacy Member
De huidige versie is beter :p
Ik zou zeker

uw lettertype veranderen
uw items in uw navigatie links lijnen ipv centreren.
die pass en username niet zo groot in de header zetten maar eerder een echte header maken.
Die pootafdruk is pixelated
die lijntjes weghalen of deftiger maken

legerguy

Legacy Member
Wat ik vooral zou veranderen is:

- Het Lettertype
- Die pootafdruk (kwestie van betere zoeken)
- Die lijnen in de achtergrond ook weghalen.

Voor de rest: Good work

mobman

Legacy Member
Spectre zei:
De huidige versie is beter :p
Ik zou zeker

uw lettertype veranderen
uw items in uw navigatie links lijnen ipv centreren.
die pass en username niet zo groot in de header zetten maar eerder een echte header maken.
Die pootafdruk is pixelated
die lijntjes weghalen of deftiger maken

@spectre
* voor het lettertype enige suggesties? typografie is niet mijn sterkste punt...
* bij het maken van een echte header heb ik veel te lang zitten sukkelen (kreeg maar niets deftig in elkaar) + eigenaar wil 't BLOG aspect (link ontbreekt wel nog in 't menu) enorm laten opvallen.
*Pootafdruk zal ik zeker bekijken, andere brush vinden kan niet zo moeilijk zijn
*Die lijntjes waren er enkel om de header wat te vullen :p eens kijken wat ik hieraan nog kan doen.

@legerguy
zelfde opmerkingen more or less

exxhal

Legacy Member
Nou ja, voor een petshop had ik toch iets meer (web)shop verwacht.
Eventueel kan je ff. op deze link kijken en behoud je ook nog het blog effect :)
osCommerce Online Merchant RC1 - Nederland

Indien iemand een Vlaamse versie weet van een opensourceprogramma webshop mag deze zeker gepost worden.

KoenDK

Legacy Member
OSCommerce, komaan, wat een brol is me dat!
Je kan er totaal geen deftige layout mee maken :ironic:

mobman

Legacy Member
wel in een latere fase wil de eigenaar ook een online webshop tot zijn beschikking hebben...
Maar dan denk ik dat, om goed te zijn, hijzelf een deftige coder zal moeten aanspreken, want dit ligt nu niet direct binnen mijn capaciteiten

exxhal

Legacy Member
KoenDK zei:
OSCommerce, komaan, wat een brol is me dat!
Je kan er totaal geen deftige layout mee maken :ironic:

Het heeft wel iets weg van een blog :)
Simpel, lowbudget, starter en instap.

Ook dacht ik ergens php scripts gezien te hebben voor webshops in een tut vorm. Google op 'free php scripts'
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan