Archief - JOB: site laten maken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Ik heb een tijd terug eens gevraagd wie hier een site kon maken:
https://www.beyondgaming.be/archive/web-design-programming.237/q-waar-website-laten-maken.543145

Het heeft wat langer geduurd maar we gaan er binnen maandje of 2-3 mee starten.

Zal nog even kort herhalen.
Mijn broer en ik gaan een zaak starten in bijberoep. We gaan tuinonderhoud verzorgen. Op de site enkele voorbeeldjes en uiteraard de contactgegevens.

Ik heb hier toen veel pm's enzo gekregen, maar laten we 't zo doen. Post hier uw referenties + uw prijs (dus aub niet via pm!).

Ken zelf wel wat van html, maar niet voldoende om een zeer degelijke webstek te maken.

Zou de webstek ook zelf willen updaten mocht dit nodig zijn dus dit moet ook wel voorzien zijn of uitgelegd worden.

En graag niet teveel of topic enzo of gezever over 'laat het dan bij een professioneel bedrijf maken'.

Gewoon een proper siteje zonder al teveel overdreven tierlantijntjes :)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Hallo,

ik ben zeker bereid om een eenvoudige site voor jou te maken.
Ik ben student in het 2de ICT en kan dus overweg met php, xhtml, css, mysql, flash, flashscript, javascript, ... e.d.

De prijs hoef je zelf maar te bepalen, maar ik wil je zeker een website maken in php en op basis van xhtml en css. Zodanig kan je de site ook op gsm's bekijken en volledig W3C valid en ook met dynamisch gegenereerde pagina's zodanig dat het updaten van de site een fluitje van een cent is :)

Een projectje dat ik gemaakt heb weekje terug (basis is volledig af, nu nog de locaties, is allemaal met admin pagina e.d.) : http://vizually.sohosted.com/Carolus/

Da_XortioN at hotmail.com => msn & mail

dJeez

Legacy Member
Mag ik u vragen van in 't vervolg de correcte prefix te gebruiken? Een richtprijs/budget is ook aangewezen overigens.

NoizeSuppressor

Legacy Member
dJeez zei:
Mag ik u vragen van in 't vervolg de correcte prefix te gebruiken? Een richtprijs/budget is ook aangewezen overigens.

ok doe maar een slotje ik zoek wel elders als om gezever te voorkomen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan