'k zou nie weten hoe'k die moet koppelen. 't hebben der mij al gezegd dat'k Drupal moet gebruiken. ik heb dat eens geprobeerd...'k kan pagina's aanmaken & zo, dat wel ... maar zou niet weten hoe ik de layout dan moet koppelen...nog niet zo evident denk'k.