Archief - JOB: Grafisch ontwerper

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.Alien

Legacy Member
Ik ben op zoek naar iemand die goed is in het grafisch ontwerpen van websites, logo's, icon sets en dergelijke voor samenwerking aan 1 of meerdere projecten. Kennis van Html en css is niet vereist maar wel een pluspunt. Heb je interesse om aan 1 of meerdere projecten samen te werken tegen een vergoeding die afhankelijk is van uw prestaties, kennis en creativiteit of wil je hier uw bijberoep van maken, aarzel dan niet en stuur mij een PM met eventueel enkele voorbeeld creaties en vergeet zeker niet te vermelden wat je allemaal kent/kan.

Dus wij zoeken:
- Grafisch ontwerpen voor website, logo's, icon sets, banners, flyers, enz volgens een bepaald thema
- Creativiteit is belangrijk
- Geen kennis van html of css vereist (wel een pluspunt)
- Kennis van flash is ook een pluspunt

orez

Legacy Member
sommige mensen moeten echt eens moeite doen om te lezen hé.

stuur mij een PM met eventueel enkele voorbeeld creaties en vergeet zeker niet te vermelden wat je allemaal kent/kan.

orez

Legacy Member
btw, zijn er al keuzes gevallen, het zou leuk zijn om dit hier in deze topic mede te delen, kwestie dat er geen "vacatures" blijven binnenstromen ;)

R-evolution™'

Legacy Member
orez zei:
btw, zijn er al keuzes gevallen, het zou leuk zijn om dit hier in deze topic mede te delen, kwestie dat er geen "vacatures" blijven binnenstromen ;)

² ook beniewd

Mr.Alien

Legacy Member
Bedankt voor de massale reacties (vooral op dit forum). Ik heb deze laaste dagen portfolies mogen bekijken van mensen die duidelijk veel bezig zijn met webdesign en/of flyer design. Waar ik vooral naar op zoek was is webdesign, de rest is maar een klein percentage. Dus sorry voor de mensen die vooral met deze laatste bezig zijn.

Door de massale reacties heb ik al gouw besloten om voor iemand te kiezen die een bedrijf of freelancer en daar heb ik iemand van gekozen voor iemand die hier nog geen 10 km vandaan woont (opgezocht via whois van hun domain of in hun profiel). De andere waren uiteraard ook zeer sterke kandidaten maar aangezien een goede communicatie ook belangrijk is had deze toch de voorkeur.

Iedereen bedankt voor hun reactie en doe zo verder. Heb waren stuk voor stuk mooie tot zeer mooie designs waar ik heel veel respect voor heb en waarvan ik hoop ooit zelf te kunnen. Van een aantal mensen ga ik alvast het email adres bijhouden voor in het geval ik iets zou hebben waar zij zeer goed in zijn.

Oh en nog 1 ding: Mensen die graag nog een design (web, flyer/folder, banner of 3d) willen maken van één van mijn persoonlijke projecten in ruil voor gratis hosting op JoskeOnline.com mogen dit altijd laten weten. Heb nog wel enkele kleinere zaken in gedachten ;)

orez

Legacy Member
bij deze wordt de topic dan ook afgesloten ;)
voor de persoonlijke projecten en intresse voor de gratis hosting, gelieve Mr.Alien te PM'en
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan