Adelbert
Legacy Member
beste 9lifers,
graag had ik jullie (objectieve) mening gehad over het design (en de bijhorende website). Het betreft een Clan/Fan site voor een spel dat binnenkort uitkomt.
Design is in photoshop gemaakt, site is Html/php/Css en een tikkeltje Javascript,
Er zitten hier en daar nog wat bugs in, en nog niet veel content. Maar het hoofdidee kan je al zien
News
mvg,
Bert
graag had ik jullie (objectieve) mening gehad over het design (en de bijhorende website). Het betreft een Clan/Fan site voor een spel dat binnenkort uitkomt.
Design is in photoshop gemaakt, site is Html/php/Css en een tikkeltje Javascript,
Er zitten hier en daar nog wat bugs in, en nog niet veel content. Maar het hoofdidee kan je al zien

News
mvg,
Bert
