Floyd
Legacy Member
Hello,
Lang geleden dat ik op dit forum ben geweest..!
In ieder geval, ik heb zonet de nieuwste versie van mijn persoonlijke site jelle.neewel.be afgewerkt en ben benieuwd naar reacties.
jelle.neewel.be
Spui er op los!
groeten
Lang geleden dat ik op dit forum ben geweest..!
In ieder geval, ik heb zonet de nieuwste versie van mijn persoonlijke site jelle.neewel.be afgewerkt en ben benieuwd naar reacties.
jelle.neewel.be
Spui er op los!
groeten

. Die links vanboven, ik kan ze niet eens zien op mijn 22"...