Archief - JAVASCRIPT : nieuw venster zonder toolbar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cervantes

Legacy Member
Hi,

Ik probeer nog eens wat HTML, en ik zou graag door middel van een link, op een nieuwe pagina komen, maar deze zonder Taakbalk: (File/Edit/View/Favorites/Tools/Help) dus een raampje van 800x600 groote.

Dank u

Mistabeen

Legacy Member
tgaat er em nie om da darkbone da nie weet :) ben er zeer zeker van da em da weet :D
ma tis gewoon zo da als er weer iemand is me hetzelfde probleem en em gebruikt de search (voor ne keer -_-) da em dan de egoistische post van cervantes ziet waarin die zegt: heb het al, ma zonder te zeggen hoe het nu juist moet.
En dan mag die op zijn beurt weeral een topic starten

DarkBone

Legacy Member
Helemaal correct, ik wist inderdaad wel dat het met window.open was :)

Bunz

Legacy Member
<a href="http://www.website.be" onclick="void(window.open(this.href)); return false;">

Gaat natuurlijk ook en vind ik iets beter :)

Cervantes

Legacy Member
<SCRIPT language=javascript>
function openStandard(url,w,h) {
leftPosition = (screen.width) ? (screen.width-w)/2 : 0;
topPosition = (screen.height) ? (screen.height-h)/2 : 0;
var windowprops = 'width=' + w + ',height=' + h + ',top='+ topPosition +',left='+ leftPosition +',toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,scrollbars=no,menubar=no,resizable=no';
popup = window.open(url,'remoteVictory',windowprops);
//top.window.close();
//window.close();
}
</script>



en als link: javascript:openStandard('cervantes.html',750,520)

Cervantes

Legacy Member
Code:
<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<title>2SCHAEFERSON.COM</title>
<script language="Javascript"> 
function flip(img,imgn) 
{ 
document.images[imgn].src=img 
} 
</script> 
<SCRIPT language=javascript>
function openStandard(url,w,h) {
	leftPosition = (screen.width) ? (screen.width-w)/2 : 0;
	topPosition = (screen.height) ? (screen.height-h)/2 : 0;
	var windowprops = 'width=' + w + ',height=' + h + ',top='+ topPosition +',left='+ leftPosition +',toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,scrollbars=no,menubar=no,resizable=no';
	popup = window.open(url,'remoteVictory',windowprops);
	//top.window.close();
	//window.close();
}
</script>
</head>

<body bgcolor="#2F6652" text="#000000">
<p align="center"><img border="0" src="2Schaeferson.gif" width="600" height="200">
<center>
      <A HREF="#" TARGET="_self" onmouseover="flip('Cervantes1.gif','pica')" onmouseout="flip('Cervantes2.gif','pica')">
      <br>
      <br>
      <br>
      <a onmouseover="flip('Cervantes1.gif','pica')" onmouseout="flip('Cervantes2.gif','pica')" href="javascript:openStandard('cervantes.html',750,520)">
      <IMG SRC="Cervantes2.gif" BORDER=0 ALT="" name="pica" width="250" height="50">
      </a>
      <A HREF="#" TARGET="_self" onmouseover="flip('Cervantes1.gif','pica')" onmouseout="flip('Cervantes2.gif','pica')">
      <br>
      <a HREF="javascript:openStandard('soulblade.html',750,520)" onmouseover="flip('Soulblade2.gif','picb')" onmouseout="flip('Soulblade1.gif','picb')"><IMG SRC="Soulblade1.gif" BORDER=0 ALT="" name="picb" width="250" height="50">
      </a>
</center>
</body>

</html>


Dit heb ik nu, maar waarom geeft die fouten?

servi

Legacy Member
moderator noot :
je topic bevat geen prefix, een verkeerd prefix of heeft een onduidelijke titel.
Gelieve een duidelijke titel met een bijhorend correct prefix te gebruiken. Voor meer informatie over prefixen kan je terecht op regels en prefixen !!!.
Je topic is aangepast en je hebt een een waarschuwing gekregen, gelieve in het vervolg er op te letten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan