Curahee Q
Legacy Member
Beste
Ik heb in Java een chat geschreven, nog vrij simpel met multiple clients e.d. maar wat ik nu wil weten is, waar moet ik het server programma plaatsen?
Ikzelf heb een webserver, maar waarschijnlijk kan het daar niet op. Ik zou het ook vrij stom vinden moestk het hier gewoon op mijn computer hebben draaien.
Alvast bedankt
Ik heb in Java een chat geschreven, nog vrij simpel met multiple clients e.d. maar wat ik nu wil weten is, waar moet ik het server programma plaatsen?
Ikzelf heb een webserver, maar waarschijnlijk kan het daar niet op. Ik zou het ook vrij stom vinden moestk het hier gewoon op mijn computer hebben draaien.
Alvast bedankt
